Tranan

Trådstartare
Är det någon som har erfarenhet av KIA EV9
tänkte köpa en när som helst.
Men skulle verkligen uppskatta att höra om någon har några erfarenheter.
 
Min anhöriga med många barn har en, toppen i och med 7-sitsig.
Jag har kört den och tycker ”bil”, men är å andra sidan rätt ointresserad. Jag har en helt annan typ av bil som passar mina behov.
 
det vet jag,
men är det en bra bil?

Jag tänker att det är en bra bil, den har väl hyllats i massa tester. Sen om man tycker den är värd 800’ är en annan fråga. För mig: nej. För någon annan: ja.

Man kan ju leasa också, om man nu inte vill låna eller betala rätt av. Med en vettig inbytesbil kan det ju bli mindre kännbart.
 
Jag tänker att det är en bra bil, den har väl hyllats i massa tester. Sen om man tycker den är värd 800’ är en annan fråga. För mig: nej. För någon annan: ja.

Man kan ju leasa också, om man nu inte vill låna eller betala rätt av. Med en vettig inbytesbil kan det ju bli mindre kännbart.
Jag får den som tjänstebil nu när jag byter tjänst om jag vill ha den. jag får välja vilken bil jag vill från KIA/VW/AUDI. så kostnaden för mig, blir mindre än om jag skulle köpa den själv.
 
Jag får den som tjänstebil nu när jag byter tjänst om jag vill ha den. jag får välja vilken bil jag vill från KIA/VW/AUDI. så kostnaden för mig, blir mindre än om jag skulle köpa den själv.
Då skulle jag hoppa jämfota lite glatt och välja den som är snyggast. Jag tycker bakdelen på Kian är rätt ful om det är jag som betalar🫣😂
Kör på! Om det blir ”fel” får du väl ändå byta bil om 2-3 år om du är kvar på samma jobb.
 

Liknande trådar

Fordon Funderar att ev byta bil till hösten. Har idag en Kia Rio 2016 och det är i den storleken jag tänker mig. Gärna SUV- aktig, men inget...
Svar
19
· Visningar
1 022
Senast: MissFideli
·
Relationer Efter att jag gifte mig har folk grattat och kommit med några relationsråd, har varit kul att höra från dem som varit gifta länge tycker...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
9 881
Senast: Sel
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 091
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
5 131
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp