KF Hempfling - böcker och dvder?

B

Breeches

Hejsan!
Jag har just läst Dansa med hästar, som jag skickade efter för någon månad sedan, och har verkligen fastnat
för Hempfling och hans metoder. Nu är jag väldigt sugen på att läsa mer, men vet inte riktigt var man kan få tag i
Hästarnas budskap någonstans... Hästens själ har jag hittat och den ska jag beställa alldeles strax,
men skulle vilja veta vart man kan få tag i den andra också, någon som vet?
Hörde talas om några dvder också, är det någon som vet vart man kan få tag i dom?
Kram Kajsa
 
Sv: KF Hempfling - böcker och dvder?

Hästens själ kommer att vara nedsatt på Bokrean på Bokia såg jag. :)
 
Sv: KF Hempfling - böcker och dvder?

.. Och nu såg jag att den inte går att förbeställa, och har utgått ur sortimentet. Synd. Men det kanske finns några ex i butikerna om man har tur. 149kr stod det på den.
 

Liknande trådar

Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
22 246
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 392
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hittade några gamla anteckningar som jag skrev för 7-8 år sedan: “Jag önskar att jag kunde få en injektion med livslust som varade...
Svar
0
· Visningar
1 432
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 661
Senast: Fraegd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Födda -21
  • Hästfolkets lilla ordbok

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp