A
Asterix
Ännu en kavajtråd ifrån mig SRY!
Men var kan jag hitta en mörkblå(marin) kavaj med klarblå krage?
Ni på buke, som vet
Men var kan jag hitta en mörkblå(marin) kavaj med klarblå krage?
Ni på buke, som vet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
FUSK! Vilken affär då ?Lite finland blir det men det är inget silver på min utan den ser exakt ut som den röda på hemsidan men det är klarblått istället för rött.
Jag hade tur och hittade min på rea 1600:- gick den på
äääääschjag tänker iallafall på finland när jag ser den
vilken tur... jag har aldrig sån tur.De var hos en Dansk som var i scandinavium i fjol (2006). Jag hade sökt denna blå som en galning hela året 2005, fick veta i november 2005 att den färgen skulle ur produktionen jag vart jätte besviken.
Men Kingsland hade ju en som var helt marinblå med vitkant som också är fin så jag försökt hitta en sådan i stället...men bor man vi svergie ände (norrut) så är det inte lätt att hitta grejjor.
Strosade runt på Scandinavium och såg en tjej prova en helt marinblå Kingsland som hon av olika anledningar inte skulle ha så jag provade den lite på måfå....den var aldelens för stor men när jag skulle hänga tillbaka den såg jag en liten bit av en klarblå krage sticka fram. Gissa om jag vart lycklig när jag såg attd det dessutom var min stl. att det var 50 % på det var ju bara bonus Men sen har de tagit tillbaka den i produktion igen så den går att få tag på nu med.