Kavajtråd

A

Asterix

Ännu en kavajtråd ifrån mig:p SRY!
Men var kan jag hitta en mörkblå(marin) kavaj med klarblå krage?
Ni på buke, som vet :D

Sv: Kavajtråd

vad kostar dem då? Kollade deras hemsida o hittade ingen med klarblått :confused:

Jag har Kingsland marin med klarblå krage....jätte fin tycker jag att den är :D.

Den ser ut som den röda men blå istället, finns att beställa hos Kingsland.
Jag tror de ligger mellan 2500-3000 kr....

ja, jag vill verkligen ha en sån :love: Fyller ju år snart så får väl önska mig en :angel:

kinglands med marinblå har ju en vitsilver kant utanpå, ser ut som du är från finland då :angel:

det finns från equiline .. Marin blå med ljusblå krage .

Lite finland blir det ;) men det är inget silver på min utan den ser exakt ut som den röda på hemsidan men det är klarblått istället för rött.

Jag hade tur och hittade min på rea 1600:- gick den på :banana:

Finland har ju inte klarblått, mer fjösblå i sin flagga :angel:

Lite finland blir det ;) men det är inget silver på min utan den ser exakt ut som den röda på hemsidan men det är klarblått istället för rött.

Jag hade tur och hittade min på rea 1600:- gick den på :banana:
FUSK! Vilken affär då :D ?

De var hos en Dansk som var i scandinavium i fjol (2006). Jag hade sökt denna blå som en galning hela året 2005, fick veta i november 2005 att den färgen skulle ur produktionen :eek: jag vart jätte besviken.
Men Kingsland hade ju en som var helt marinblå med vitkant som också är fin så jag försökt hitta en sådan i stället...men bor man vi svergie ände (norrut) så är det inte lätt att hitta grejjor.
Strosade runt på Scandinavium och såg en tjej prova en helt marinblå Kingsland som hon av olika anledningar inte skulle ha så jag provade den lite på måfå....den var aldelens för stor men när jag skulle hänga tillbaka den såg jag en liten bit av en klarblå krage sticka fram. Gissa om jag vart lycklig :love: när jag såg attd det dessutom var min stl. att det var 50 % på det var ju bara bonus :banana: Men sen har de tagit tillbaka den i produktion igen så den går att få tag på nu med.

De var hos en Dansk som var i scandinavium i fjol (2006). Jag hade sökt denna blå som en galning hela året 2005, fick veta i november 2005 att den färgen skulle ur produktionen :eek: jag vart jätte besviken.
Men Kingsland hade ju en som var helt marinblå med vitkant som också är fin så jag försökt hitta en sådan i stället...men bor man vi svergie ände (norrut) så är det inte lätt att hitta grejjor.
Strosade runt på Scandinavium och såg en tjej prova en helt marinblå Kingsland som hon av olika anledningar inte skulle ha så jag provade den lite på måfå....den var aldelens för stor men när jag skulle hänga tillbaka den såg jag en liten bit av en klarblå krage sticka fram. Gissa om jag vart lycklig :love: när jag såg attd det dessutom var min stl. att det var 50 % på det var ju bara bonus :banana: Men sen har de tagit tillbaka den i produktion igen så den går att få tag på nu med.
vilken tur... jag har aldrig sån tur. :(
Jag ska leta då :angel:

Haha jag med. Och med den röda kragen tänker jag på Norge :D

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag är dels lite trött på förlovningsringen jag har, och ska dessutom förhoppningsvis gifta mig snart, så det börjar bli dags att leta...
Svar
9
· Visningar
570
Hemmet Jag har genom köp av fastighet "ärvt" en sommarstuga full med Rörstrands-porslin som jag nu till 90% tänker sälja. Många grejer har jag...
Svar
3
· Visningar
404
Kläder & Bli fin Allvetande o allsmäktige Buke, jag behöver hjälp att tänka! Min autistiska hjärna gillar inte luddiga begrepp och otydliga klädkoder...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 276
R
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 511
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård