T

TAphoto

Får man tävla först och främst Lokal hopptävling med en kavaj från typ H&M, Jag hittade en hemma som ser likadan ut som en "riktig" kavaj.

Måste dom se ut på ngt speciellt sätt?
Ja, Jag vet att man får tävla utan kavaj, men jag vill! :D

Sv: Kavaj

E lite samma sak. Tänker köpa en kavaj, men tävlar bara lokalt än så länge, så jag satsade på skjorta ist. Köpte en på Brothers&Sisters, vit och passade bra. En grej jag tänkte på var uppe vid halsen. Min har en vanlig krage, men dom "ridskjortor" jag sett har en "präst-krage" eller vad man ska kalla det. Den går iaf. runt utan öppning. Varför är det så? Varför är det ingen vanlig krage på ridvarianterna? Hur reagerar folk när jag kommer med min vanliga krage?

Om du tittar på manliga ryttare så rider de ofta med "vanlig krage" och vit slips - så leta upp en vit slips, så säger nog ingen något dumt om din krage. :)

Kavajen måste ha sprund bak. Vanligast är ett eller två. Annars får du ha köpt den precis var du vill.

Enligt TR vad jag har förstått krävs inga sprund i hoppning. Men ska du ridda dressyr måste du ha sprund :d

Liknande trådar

Hundhälsa Två små barn på 4 år har börjat sätta spår på vår 7 åriga tik. Hon har alltid varit speciellt, på ett bra sätt. Men nu har det allt mer...
Svar
13
· Visningar
1 043
Senast: snöflingor
·
Kultur Jag har sedan en tid tillbaka börjat lyssna på poddar, främst i bilen men även någon gång hemma när jag städar eller liknande. Har...
Svar
15
· Visningar
834
R
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 508
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 498
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka