B

Binobus

Jag ska köpa ny ridkavaj som jag kan både hoppa och rida dressyr i.
Jag vill ej ha en begagnad utan en helt ny.
Och nu undrar jag var har ni köpt era kavajer ?? (skicka gärna med en bild ;)) // Anna.B

Sv: Kavaj

Jag har en Shires kavaj, kostade 790 ;-
(knapparna + linje är guldriga ,ser bara silvriga ut :D )
93146_1200243633.jpg

De flesta av JW:s kavajer har bra passform och är otroligt fina. Men de kostar ju runt 5tusenlappen. Pikeurs är väl nån tusing billigare och också jättefina. Kingsland har också en hel del kanonfina. Finns ju sen billigare alternativ, Jacson t.ex. Så beror ju mkt på hur mkt pengar du känner att du vill lägga. Hoppas du hittar nån du gillar :)

Gillar Golden Dress om man ska ha till både hopp och dressyr, är mellanlång och av väldigt fin kvalitet. Finns ex på Sharpman i svart, blått och brunt.

Har själv en cadeleine cambridge som jag köpt på Charlies Häst och HUnd i jkpg, sjukt snygg, men mest hoppinriktad.

pikeurs kavajer går väl att få i vilket utförande man vill på ex krage och färg, men om man specialbeställer så får man nog räkna med lååång lev. tid, det är min erfarenhet av pikeur!

*kl*

på pikeurs modell scarlett, kan man bara få sammetskant på den

kritstrecksrandiga?

ni som vet ;)

jag köpte en scarlett , svart med turkosa kritstreckränder på charlies nu i höstas o den var med svart sammets krage.. behövde inte beställa ngt! :)

men på de vanliga modellerna inte kritstrecksrandiga är det ju inte sammetskrage för att de ska gå o tvätta i vanlig maskin.

och den krits. är ju med sammetskrage och måste kemtvättas.

blir förvirrad en kompis som har en butik skulle kolla upp de men hittade inte..

:confused:

Jag har en kavaj från jacson som jag älskar :love: Har jättebra passform och är minst lika snygg som de lite dyrare kavajerna tycker jag. Den kostade 600 kr.

13276552.jpg

min kavaj, en eurostar. ser annorlunda ut när man har den på sig :p kostar 2000:- ny tror jag .

17882054.jpg

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: MML
·
Hemmet Det står helt still i huvudet, men visst finns det väl ett begrepp för dörrar som har det här mönstret/strukturen? Hade dörren haft...
Svar
7
· Visningar
516
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 915
Kläder & Bli fin Nu är panik! Jag har sökt in på en utbildning och är så glad när jag kom in på den! Utbildningen är 3 veckor. Sista veckan är det...
Svar
10
· Visningar
1 346

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka