kavaj storlek större?

lizan

Trådstartare
Moderator
finns det alls?
har provat jag vet inte hur många kavajer nu, men inga går runt brösten!

hööks ena i strlk 46 fick jag knäppt och det skulle kunna gå men helt bra är det inte. större hade dom inte i dammodeller.

övriga kavajer har jag inte hittat större storlekar alls.
är det kört eller har någon några tips?

Sv: kavaj storlek större?

näää, kikade där, bara till 44, så det är nog inget att be för.. :(

aha, jag tittade bara i mått-tabellen :(

Men dom var VÄLDIGT stora i storlekarna.

Vi har iaf lagt bestallningar till pikeur i strl 96, och damen som bestallde dom ar mkt storre an vad du ar :p (red dessutom islandshast :angel: )

Men det ar klart.. pikeurs kavajer ar ju inte spec billiga = att det kan ta ett par mndr innan du far den..

det är ju det att jag måste ha den ganska snart! :p

men visst KAN jag ju betala så mycket pengar men det känns ju lite onödigt, speciellt om man nu skulle gå ner i vikt, vilket är planen. :p

kommer ingen vart när jag kikar på grandprix? bara till en förstasida men inget mer?

cavallo är ju lite dyrare än tänkt också, men har jag inga alternativ så! :p

ska kolla upp dom också! tack! :)

stort tack! dom hade faktiskt ett par modeller att välja mellan, men just den du tipsade om var ju skitsnygg! :bow:

Har för mig att viktor hugo har större kavajer också och de går ju att fynda på ullared men som sagt jag har lite dålig koll där. Men har du vägarna förbi kan det vara värt att kika :)

Sorry för fel adress :o

Jaa de är riktigt snygga, tyvärr verkar det vara leveranstid på dem också, beställde min för typ en månad sedan... Men det kan ju vara värt att kolla upp, de kanske har din storlek inne :idea:

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 936
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Hej allihopa! Jag letar efter en ny kavaj eftersom jag snällt får inse att den jag har inte passar mig :banghead: idag har jag varit...
Svar
1
· Visningar
2 162
Senast: MiniLi
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 686
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 216
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?