labb

Trådstartare
Hur gammal skulle ni uppskatta att kattungen på bilden är? Jag är osäker själv men gissar på runt 12-13 veckor?


8477727349_e46e4bcdca_z.jpg


En lustig sak med kattmamman är att hon kan räkna (till tre åtminstone). Ger man henne två kycklingvingar så rör hon dem inte utan sitter och väntar på att hennes två ungar skall komma fram och ta varsin, men ger man tre så väntar hon inte utan börjar äta på den tredje direkt. Min förhoppning är att hon skall bli lite tamare och även ungarna så att jag kan få iväg dem till veterinären och kastrera dem.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
156
Senast: MJLee
·
Övr. Katt En av mina uppfödningar flyttade till min kompis (som är uppfödare) på foder. Då var hon 14 v. Redan från start togs hon bara väl omhand...
Svar
13
· Visningar
1 215
Senast: Bison
·
Övr. Katt En vildkatt har lagt tre ungar i trädgården hos en kollega. Han och hans fru har matat ungarna under 2 månader, och har nu lyckats fånga...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 890
Senast: TinyWiny
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 427
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp