Sv: Kattungar

"knapplån"

Är det ingen som har något bra namnförslag åt den helorangea kattungen?

För att de ser mer röda än gula ut? Kan leva med om de kallar orange, men gul?

Picture4-5.png

Rödspotted mor, och den lilla är rödsilverspotted.

Näää, alltså dom är ju mera gula än röda.

Nej, jag har aldrig sett en tomte. Gissar hustomarna dött ut vid det här laget.

Ja, det heter rött på katt.

Vet du vad föräldrarna har för färger? Möjligen kan vi bestämma kön utifrån det ;)

Milou gillar jag, skulle du ta det på den ena?

Vet du vad föräldrarna har för färger? Möjligen kan vi bestämma kön utifrån det ;)

Milou gillar jag, skulle du ta det på den ena?

Mamman är identisk med kattungen i inlägg 14. Understa bilden. Pappan är gul/orange/tomtefärgad. Alltså idetisk med den som Soffa har köpt.

Understa bilden i inlägg 14 har ju två katter. Men det spelar ingen roll; det var pappan som var intressant. Kan mao vara både en hona och en hane.

Ta båda :love:! Du sitter med exakt samma problem som jag. Ska evt. skaffa en misse till, har 15st att välja mellan med alla slags färger.

Jag har båda :)

Den gulvita och den helgula. Den gulvita ska heta Milou då jag följer ett tin-tin schema på katterna men den helgula/röda funderar jag på att kalla Baloo eller syrrans pojk kom med förslaget Charlie. Gustav kanske. Rackarns vad svårt det var med namn.

Liknande trådar

Katthälsa Besökte vårt lokala katthem (”rescue centre”) i lördags för att se om jag på något sätt kunde hjälpa till och helt plötsligt har jag...
Svar
5
· Visningar
2 079
Senast: Majvi
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 635
Senast: Fille
·
C
Övr. Katt Först och främst, det är mitt i natten och jag borde sova, Har tagit en sömntablett och den börjar ju verka. Skriver därför lite mysko...
Svar
1
· Visningar
774
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Efter ett lång katt-uppehåll hämtade jag idag hem två katter. En hona och en hane, de är syskon. Båda är ca 4 månader gamla och hanen...
Svar
11
· Visningar
952
Senast: JustME83
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama