kattungar!!

D

dashy

:love: jag & min pojkvän har bokat 2 söta små kattungar & vi måste hålla oss i 12 veckor innan vi får hem dem, de e så små å söta.. jag kommer slita av mig håret i all väntan.. hjälp mig bukefolk!!::confused:

Sv: kattungar!!

pyssla lite fina grejor till dem... när jag väntade på mina sötnosar sydde jag en kudde i rosa fleece o lite leksaker... kattlåda o fina matskålar... m.m

Jag vet hur det känns :eek:
Min kisse bokade jag när han var 6 veckor, och hämtade honom då han var 14 veckor, jag tyckte det var aslångtid!
Nu väntar jag på hans kompis, lille Oscar som jag bokade som typ, ofödd :angel:

:( jag vet, vi bokade våra två när de bara va 3dagar = vi måste vänta i 12 veckor = jätte jobbigt, vi ska hälsa på dem imorrn:love: dom e juh så små å söta.. vi va å handlade 2 jätte stora kattställningar, oj oj de e gigantiska.. :love:

Våran Elvis var nyfödd när vi bokade honom, och sen hälsade jag på honom med jämna mellanrum. Han verkade vänja sig vid mig undan för undan, klättrade i mina strumpbyxor och bet i mina händer. Annars var han den blygaste i kullen, både i kattfamiljen och bland människobekanta. Jag berättade för honom att han skulle flytta hem till oss en dag och att han hette Elvis, inte vet jag hur mycket han tog in av det där :p men det var roligt att se hur han växte och lära känna honom! :love:

Ääh...edit: Min poäng var att ni kan åka och hälsa på era småttingar med jämna mellanrum, det är kul att följa kattungars uppväxt, och de växer upp så fort så man missar det lätt... Kan vara kul minnen senare, glöm inte ta kort på dem! :)

Senast ändrad av en moderator:

:love: åååå!! det e inte så lätt att ta kort, de vill inte va still.. hihi..:love:

nu e det inte så länge kvar.. vi har vart där ganska mycket å dom har blivit jätte stora å ännu sötare.. snart kommer dom då kan jag ta massa bilder..:D

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
458
Senast: KeeNine
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
613
Senast: Svartkatt
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 531
Senast: Rugge
·
Övr. Katt https://www.tv4.se/artikel/7ezMx6f87yMwzgY0hc3CDk/katt-skickades-ivaeg-i-paket-hittades-100-mil-bort :jawdrop:
Svar
9
· Visningar
1 218
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama