Va? men vad gör dom? Hmmm helg, jag säger inget mera så slipper jag få svart tunga och borsta tänderna med stålborste.Tydligen så byte dom inte igår som dom sa att dom skulle göra suck. Fattar inte vad dom håller på med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va? men vad gör dom? Hmmm helg, jag säger inget mera så slipper jag få svart tunga och borsta tänderna med stålborste.Tydligen så byte dom inte igår som dom sa att dom skulle göra suck. Fattar inte vad dom håller på med.
Det blir värre. Dom får inte bort katetern å han ligger på operationsbordet för dom lärade öppna upp honom.Va? men vad gör dom? Hmmm helg, jag säger inget mera så slipper jag få svart tunga och borsta tänderna med stålborste.![]()
Nej nej neeej det är inte sant. Himmel!Det blir värre. Dom får inte bort katetern å han ligger på operationsbordet för dom lärade öppna upp honom.
Känns som jag inte kommer få hem nån kisse, allt går fel![]()
Ja dom skulle ringa efter operationen men inte hört nåt än.Nej nej neeej det är inte sant. Himmel!Inte utan att jag blir tveksam på deras kompetens snart.
@MidnightSoul Usch vilken tråkig läsning! Här hålls alla tummar och tassar vi har för att detta ska få en lycklig utgång och att din katt snart är tillbaka hemma, hel och hållen.![]()
Nu har dom ringt. Var riktigt tagiga stenar som satt i katetern. Han har självklart charmat alla som hanterat honom. Lätthanterlig och gosig.@MidnightSoul kan dom inte lyckas göra något rättInte ens hört av sig, hoppas det finns anledning som är giltig, dåligt värre annars.
![]()
Gilla att dom hört av sig iaf. Men lilla pojken, ajjajjNu har dom ringt. Var riktigt tagiga stenar som satt i katetern. Han har självklart charmat alla som hanterat honom. Lätthanterlig och gosig.
Oh ja, blir kateter ett dygn till nu eftersom dom irriterat honom så mycke idag. Få hämta honom på måndag tidigast.Gilla att dom hört av sig iaf. Men lilla pojken, ajjajj![]()
Floki tycker jag är en hemsk människa (igen) som ignorerar honom för att skriva på en dum rapport och han får inte stjäla kyckling från renset på tallrikenDock vet jag det bara är från min tallrik det är gott, lägger jag en bit kyckling i hans matskål tycker han det är usch och tvi
![]()
Det är så typiskt det där med katterSamma med Nikita och lax. Lax köpt enbart för hennes skull vägras att intas. Lax på min sushi![]()