Hör har det mest sovit hela dagen, inte förvånad. Varit mycke nu å har gått ner en del i vikt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@athena_arabians lilla goa Missia. Helt rätt att hon blir bortskämdMen nu är det värsta är över, så åh vad skönt att slippa tandvärk. Sommar, matte och friska tänder (de som är kvar) gör en glad Missia. Och vem vet, hon kanske kommer hem med en mus eller två för att erbjuda matte mat, även om hon själv föredrar torrisar och räkor.
![]()
Jag har andra dagen i rad varit vaken från klockan 03:00. Orsak - kattunge. Som vill våldsgosa, och leka. Typ samtidigt. Kissen verkar inte riktigt kunna kontrollera sina känslor, matte är trött och vill sova.
I dag blir det extra lång utepromenad så hon blir ordentligt trött och jag kan sova en hel natt. Det är som att ha småbarn. Jag är bara lite arg för hon är så förbaskat söt.![]()
Har haft ett klösträd ute varje sommar, samma i 3 eller 4 år. Inga problem hittils.Hittat den perfekta sovplatsen för Nikita på balkongen.
![]()
Men frågan är om det går att ha den utomhus. Tak över balkongen iofs, och man kan kanske lägga plast över vid dåligt väder?
Törs inte släppa ut min just nu. Krage å allt, rädd att han ska fastna i nåt.Klickat hem trädet så nu måste jag bara skaffa kattnät. Nikita ligger och slöar, men ingen fara för värmeslag, dels har jag alla persiennerna nerdragna, dels så är nos och öron kallare är resten av henne. Enda problemet är väl att hon bestämt sig för att min datorstol är favorithänget. Så jag får stå och skriva![]()
I need to try this.Alltså, varför är vatten i glas mycket godare än vatten i vattenskål?
Alla glas med vatten i skall provsmakas. Når man inte ner till vattnet så har man två möjligheter till lösningar. Den första är att välta glaset och sedan nonchalant gå därifrån (vatten på golv e inge gott). Det andra är att stoppa ner framtassen och doppa-slicka.
Jag vill bara ha mina dricksglas ifred
Alltså, varför är vatten i glas mycket godare än vatten i vattenskål?
Alla glas med vatten i skall provsmakas. Når man inte ner till vattnet så har man två möjligheter till lösningar. Den första är att välta glaset och sedan nonchalant gå därifrån (vatten på golv e inge gott). Det andra är att stoppa ner framtassen och doppa-slicka.
Jag vill bara ha mina dricksglas ifred