Så där då har jag gjort det absolut roligaste och mysigaste med att ha katt d.v.s. skurat kattlådan. Det hade egentligen kunnat vänta lite men nu är det fixat och det är ju ganska skönt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tips på bra sele till större katt, ragdoll på ca sju kilo. Vill att den ska vara stadig, bekväm och rymningssäker.
Pälsfröken har magiskt försvunnit.Jag tror det kan ha ett visst samband med att hon kom och la sig i mitt knä och det innebär kamma lite och det är inte resonabelt, dessutom klippte jag 2 framklor och sen försvann hon, knepigt?![]()
Just ja det är där min gps inte hittar försökt att uppdatera den men utan framgång tyvärr. Undrar var det magiska stället är egentigen?Hon är i det parallell universum alla katter har tillgång till.
Det ser ut som att det försöker trycka upp små blåsor på Älvas tassar trots kortison.Jag har skickat bilder till veterinären som ska höra av sig på måndag. Jag hoppas att det räcker med att öka dosen ett par veckor och att medicinen går att fasa ut sedan. Hon går redan på en hög dos som det är, så jag hoppas verkligen inte att det krävs en ännu högre dos jämt och ständigt för att hålla borta symptomen.
Visa bifogad fil 14370
Stackarn, hoppas det löser sig med ökad dosDet ser ut som att det försöker trycka upp små blåsor på Älvas tassar trots kortison.Jag har skickat bilder till veterinären som ska höra av sig på måndag. Jag hoppas att det räcker med att öka dosen ett par veckor och att medicinen går att fasa ut sedan. Hon går redan på en hög dos som det är, så jag hoppas verkligen inte att det krävs en ännu högre dos jämt och ständigt för att hålla borta symptomen.
Visa bifogad fil 14370
På zooplus finns det ett ståldtrådsförstärkt nät, jag har inte testat det själv men blev rekommenderad det av en bekant. Såg diskret ut på bilden hon visade och hon sa eftersom det "hänger" så kan inte katterna klättra i det.Dags för nät, den här sommaren vill jag verkligen näta in den, men behöver ett så diskret nät som möjligt. Tyvärr är Nikita något av en klätterapa och får fundera ut något som kan stå ute som hon kan ligga på och spana ut. Balkongen är verkligen fruktansvärt liten. Förslag på diskreta men ändå hållbara nät?![]()
Vad skönt att tassen är bra igen!Kissarna vilar sig. Brunettens tass är helt läkt, rosa och fin som tidigare. Den behövde lite vila från den rispiga katttungan bara. Hon ligger bekvämt utsträckt i sängen.
Skönhetsmissen hänger halvslött vid akvariet och glor på dess nya spännande innevånare.
Vad skönt att tassen är bra igen!![]()
Den såg rätt otrevlig ut så jag är glad att det inte var utslag eller något liknande. Den magiska tratten löste biffen.![]()