Den ska jag kika på, ska testa lite olika grejer längst ut att variera medDet finns en vippa, Cat catcher heter den, och den kan till och med få Frasses uppmärksamhet. Lillan blir heltokig när jag tar fram den.ser ut som en liten mus
Ja, det är så typiskt och de kör ju aldrig in leksakerna under de möbler som är lätta att komma åt hellerÅh, vår lille herre är också expert på att peta in sina favoritleksaker under soffan... vilket har lett till att en annann titt som tätt finner sig själv kravlandes på golvet med ett sopkvast i högsta hugg för att lirka ut de små jäklarna igen!
Han är för övrigt löjligt förtjust i bollar gjorda av skum (googla Good Girl sponge balls), de är så lätta att de flyger långt och studsar jättebra när man kastar. De är dessutom mjuka, så han kan plocka upp dem i munnen och köra någon variant på apportering med oss. Skulle det kunna vara något för din?
Det kan hända, han gillar bära runt på pipmössen så skumgummibollar kan nog funka
Jag har en klöspelare(väldigt poppis) och ett mindre klätterträd. Visar han inget behov att ett till så är det ju inte nödvändigtHur många träd har ni till era katter? Vi har ett Natural Paradise XL som vi är nöjda med samt en "klöspelare" (eller vad sjutton det nu kallas på svenska), men min sambo har börjat yrka på att vi ska köpa ytterligare ett, om än lite mindre, träd. Jag tycker det verkar onödigt då katten inte visar något som helst behov för det, men det är också det enda jag har att basera min åsikt på... Det gäller en innekatt, och han har naturligtvis en massa andra leksaker utöver detta.
Idag blev det ingen sväng in till stan, är fullständigt kaos i trafiken här med flera krockar och E4 avstängd... Imorgon så ska jag till en närliggande stad o på hemvägen har jag 1,5h över så då tänkte jag passa på att kolla om det finns någon affär i närheten som kanske har något kul till Lilla herrn