Tack! Jag älskar när det är mycket vitt i pälsen (säger jag nu - undrar hur jag känner när det är dags för utställningsdebutenEn sån fin en. Jag har oftast svårt för paddor men jag gillar när de har mycket vitt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Jag älskar när det är mycket vitt i pälsen (säger jag nu - undrar hur jag känner när det är dags för utställningsdebutenEn sån fin en. Jag har oftast svårt för paddor men jag gillar när de har mycket vitt.
För övrigt så är min ragdollhona inlagd på djursjukhus, hon har alltid haft besvärlig mage med mycket diarré nu har den eskalerat och hon har blivit ännu smalare än innan. Igår matvägrade hon, normalt så äter hon lite men ofta. Hon väger bara 3.1 kilo nu och borde nog väga runt 4. Usch - min stackars fina kisse.
Tack! Jag älskar när det är mycket vitt i pälsen (säger jag nu - undrar hur jag känner när det är dags för utställningsdebuten). Notera gärna hennes extremsöta svanstipp.
![]()
Jag har ju ett par bicolorer med en del vitt och jag tycker de är rätt okej att hålla rent. Syns ju väl om de har något nosgojs eller ögonbajs. Jag brukar dock använda schampo för vita katter inför utställningTack! Jag älskar när det är mycket vitt i pälsen (säger jag nu - undrar hur jag känner när det är dags för utställningsdebuten). Notera gärna hennes extremsöta svanstipp.
![]()
Jag tror att de inte har någon kunskap. Tycker det var jättebra att du reagerade så det ändå kom upp till ytan. Jag blev ju ”the bad Guy”, men det kan jag taDet tror tyvärr inte jag heller stoppar hennes uppfödning. Jag är ändå förvånad över hur många som verkade tycka det var okej att hon födde upp så här genom följare på Insta m.m. men jag får väl anta dom flesta inte är insatta nog att veta att hon gått fel väg?
Jag hade så gärna lagt in tusentals bilder på henne, men tyvärr hade jag lite svårt att fokusera på fotografering när jag var där (svårt att slita ögonen från skönheten), så alla bilder jag tog blev ganska suddiga... Uppfödaren lade upp superfina kort på henne på sin hemsida, men jag vill inte sno dem... Men jag lovar att ni kommer få massor (massor!) med bilder så fort hon har flyttat hem till mig.
Det jag kan bjuda på är en liten video. Här är min framtida vän.
Jag tror att de inte har någon kunskap. Tycker det var jättebra att du reagerade så det ändå kom upp till ytan. Jag blev ju ”the bad Guy”, men det kan jag ta![]()
Tack! Jag älskar när det är mycket vitt i pälsen (säger jag nu - undrar hur jag känner när det är dags för utställningsdebuten). Notera gärna hennes extremsöta svanstipp.
![]()
Hemkommen från djursjukhuset. Som väntat så har hon troligen en inflammation i tarmen och ska medicineras för detta. Hon har skött sig utmärkt hos veterinären och varken gapat och skrikit eller klöst eller bitit någon.
Nu får vi hoppas att jag får i henne medikamenterna och att de hjälper
Hemkommen från djursjukhuset. Som väntat så har hon troligen en inflammation i tarmen och ska medicineras för detta. Hon har skött sig utmärkt hos veterinären och varken gapat och skrikit eller klöst eller bitit någon.
Nu får vi hoppas att jag får i henne medikamenterna och att de hjälper
Jag hade så gärna lagt in tusentals bilder på henne, men tyvärr hade jag lite svårt att fokusera på fotografering när jag var där (svårt att slita ögonen från skönheten), så alla bilder jag tog blev ganska suddiga... Uppfödaren lade upp superfina kort på henne på sin hemsida, men jag vill inte sno dem... Men jag lovar att ni kommer få massor (massor!) med bilder så fort hon har flyttat hem till mig.
Det jag kan bjuda på är en liten video. Här är min framtida vän.
Inflammation i tarmen? Kan det bara uppstå en inflammation, eller hade hon ätit något som irriterade?
Håller tummar och tassar för att hon blir frisk!