Vill man ha liljor så är ett tips att klippa bort alla pistiller då de ändå fäller så mycket och färgar. Minskar risken att katten får frömjöl på sig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill man ha liljor så är ett tips att klippa bort alla pistiller då de ändå fäller så mycket och färgar. Minskar risken att katten får frömjöl på sig.
Honkatten härmar så klart sin storebror. Kom precis hem och hittade henne hängandes i samma gardin. Jag antar att det bara är en tidsfråga tills vi kommer hem till nedrivna gardinstänger om det fortsätter så härHittade nyss hankatten, 5 år, hängandes i gardinen. Det kommer nog aldrig växa bort hos honom
Aj.Kattungen som bits i tårna har nu dessutom 6 hörntänder...
... och snart är de åtta.Kattungen som bits i tårna har nu dessutom 6 hörntänder...
Kattungen som bits i tårna har nu dessutom 6 hörntänder...
Konstigt inlägg ändå, det är ju uppenbarligen Google translate som varit i farten. ”Katten spelade”
Jag ska ärligt säga att när jag först läste så såg jag att Ilja var en kremerad katt. Helt i chock läste jag nog fyra gånger innan jag så krenkt och inte kremerad.Ija är numer en krenkt katt
Matte hade visst pratat med den däringa veterinären som tror på en vaxpropp och att Ija tappat hörseln pga den.
I väntan på tid till den där veterinären den 29 så hällde matte i otoclean i Ijas öron.
Ija har ju tydligt visat matte vad hon tycker om dessa dumheter tidigare.
Tydligt att matte inte lärde sig då
8/8, catwhisper.https://uoguelph.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_cBGMqIIYSsurKW9
Jag är inte kattviskare, tur att jag kan läsa av Megara iaf! Att katter inte har lika många ansiktsmuskler som vissa andra djur och därför inte visar lika mycket känslor uppvägs mycket väl av resten av kroppsspråket. Megaras svans är lika uttrycksfull som ett människoansikte
Också 8 av 8 men tyckte de var väldigt lätta
En gång för länge sen när jag bodde hos mina föräldrar så gick jag in i köket och tyckte att lampan (i rottingväv, eller vad det heter) ovanför köksbordet hängde konstigt snett … sen såg jag en kattsvans som hängde ner bakom den.Honkatten härmar så klart sin storebror. Kom precis hem och hittade henne hängandes i samma gardin. Jag antar att det bara är en tidsfråga tills vi kommer hem till nedrivna gardinstänger om det fortsätter så här
Gjorde du nästa också?