Snart åker han på denEtt stort steg för en liten katt!
Ondskan (aka robotdammsugaren) vs Lukas. Tidigare har han varit livrädd.
Visa bifogad fil 55654
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snart åker han på denEtt stort steg för en liten katt!
Ondskan (aka robotdammsugaren) vs Lukas. Tidigare har han varit livrädd.
Visa bifogad fil 55654
Då lovar jag att sy en drakkostym åt honom!Snart åker han på den![]()
Nej nej en påskkyckling dräkt såklartDå lovar jag att sy en drakkostym åt honom!
Hittade en bild som är tagen innan han bet av det andra örat ocksåBiiiiild!![]()
Är det där styrofoam eller vad det heter? Jag undrade hur hårt han måste ha bitit för att få loss dem
Hur vet man hur mycket katten ska väga?Nu när gamlingen inte längre finns, så har projekt banta den yngre inletts - frågan är ju bara hur mycket han ska bantas ner? Fet är han iaf men katt är ju mycket svårare än hund
![]()
Absolut, det är planen - men eftersom vi går över på mush med vill jag ha ett hum om hur mycket han ska äta om dagen.Gå på hullet istället för vikten tycker jag är enklare.
Hur vet man hur mycket katten ska väga?Nu när gamlingen inte längre finns, så har projekt banta den yngre inletts - frågan är ju bara hur mycket han ska bantas ner? Fet är han iaf men katt är ju mycket svårare än hund
![]()
Stackars liten och stackars dig, så trist att folk inte kan stanna och säga till när de kör på en katt.Min gammelkatt fick somna in idag. Usch, det är så trist varje gång. Han blev troligtvis påkörd i morse/natt, hittade honom utanför ladan jamande hjärtskärande. Tog in honom till djursjukhuset men han hade så ont och hade troligen frakturer i bäckenet/höfterna så jag valde att låta honom gå vidare, ville inte utsätta honom för lång behandling med oklar prognos när han redan var lite risig och ändå 14 år. Finaste EnzoVisa bifogad fil 55777
Min gammelkatt fick somna in idag. Usch, det är så trist varje gång. Han blev troligtvis påkörd i morse/natt, hittade honom utanför ladan jamande hjärtskärande. Tog in honom till djursjukhuset men han hade så ont och hade troligen frakturer i bäckenet/höfterna så jag valde att låta honom gå vidare, ville inte utsätta honom för lång behandling med oklar prognos när han redan var lite risig och ändå 14 år. Finaste EnzoVisa bifogad fil 55777
Så tråkigt och ledsamt! Jag beklagar!Min gammelkatt fick somna in idag. Usch, det är så trist varje gång. Han blev troligtvis påkörd i morse/natt, hittade honom utanför ladan jamande hjärtskärande. Tog in honom till djursjukhuset men han hade så ont och hade troligen frakturer i bäckenet/höfterna så jag valde att låta honom gå vidare, ville inte utsätta honom för lång behandling med oklar prognos när han redan var lite risig och ändå 14 år. Finaste EnzoVisa bifogad fil 55777
Jättefin bild!Min gammelkatt fick somna in idag. Usch, det är så trist varje gång. Han blev troligtvis påkörd i morse/natt, hittade honom utanför ladan jamande hjärtskärande. Tog in honom till djursjukhuset men han hade så ont och hade troligen frakturer i bäckenet/höfterna så jag valde att låta honom gå vidare, ville inte utsätta honom för lång behandling med oklar prognos när han redan var lite risig och ändå 14 år. Finaste EnzoVisa bifogad fil 55777