Kanske, kanske, kanske... om allt går vägen...![]()
Ååååh, vi håller stenhårt tummar och tassar och tår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske, kanske, kanske... om allt går vägen...![]()
Päls överallt igen. Vi hade en storborstning för några veckor sedan, lagom för att vara välsnofsade under semestern. Nu har underullen växt till sig och det står ut en sky med päls kring båda kissarna vid kattgos... Skönt med britter att veta att det alltid finns orsak till pälsvård om jag skulle sakna hobbys någon dag eller få en massa extratid över.
Båda ska utsättas för furminatorn när jag får möjlighet. Brunettens uppfödare blir alltid upprörd över att jag förstör den fina tjocka brittpälsen men jag blir bara koko på all päls som fastnar överallt. Katternas svar på labradorpäls som är likadan. Fasen omöjlig att hålla efter.
Åh äntligen! Ska hålla tummarna för dig!Kanske, kanske, kanske... om allt går vägen...![]()
Vi (jag och katterna) håller också tummar och tassar!Kanske, kanske, kanske... om allt går vägen...![]()
Så vacker.
klockren tatuering.
Vi var där i tisdags och jag väntar på resultatet.@Mia_R hur gick det med Myran, skulle inte hon till vet för provtagning?