Nu är kissarna lämnade på pensionatet. Superfräscha lokaler och trevlig tjej, och Sixten har ett fågelbord utanför fönstret. Vilken lyckaDom gick och gömde sig nästan direkt men verkade mer konfunderade än oroliga.
![]()
Vart ska du ?
![Grinning face with smiling eyes :smile: 😄](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f604.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är kissarna lämnade på pensionatet. Superfräscha lokaler och trevlig tjej, och Sixten har ett fågelbord utanför fönstret. Vilken lyckaDom gick och gömde sig nästan direkt men verkade mer konfunderade än oroliga.
![]()
Miami och kryssningVart ska du ?![]()
Miami och kryssning![]()
Favorit i repris, nästan.
Väl hemkomna efter badet låg vi och vilade lite innan jag fixade middag och lite bubbel till mig och kära mor då hon ska åka hem i morgon om planera håller. Lite surt från katterna trots att de hade mat i två rum men jag lät dem hållas och tyckte de fick nöja sig med vad som serverades trots att jag köpt mer mat idag åt dem.
Hörde lite ljud från matrummet men tänkte inte mer på det när vi satt i soffan och kollade film. Bar ut i köket och vi gick sedan för att göra oss klar för sängen, tidig revelj i morgon så ingen mening att sitta uppe halva natten. Jag går ut i köket igen och ser att Pip har fixat sig lite nattamat, säger inget till mamma men är lite kluven till hans kärleksförklaringar senare ikväll, med en andedräkt som luktar fräscht av nydödat.![]()
Pip har inte förlåtit henne majestätsbrottet att bita honom i rumpan så det lär dröja, han kommer inte bjuda på några viltmiddagar på överskådlig tid som det ser ut. De han tar slinker ner fort, inget lekande med maten!Han var inte en gentleman och erbjöd Myran en smakbit? Men han kanske lär henne att jaga själv.![]()
@Alexandra_W vi saknar Lukasrapport
Hoppas det kommer igång snart dåHan äter dåligt och har inte bajsat än, men mår fortfarande bättre än innan. Men det är sjukt oroande och stressande att han inte riktigt vill äta (inte ens godismat) och gå på lådan. Pratade med vet igår som tyckte att så länge han inte blir sämre kan man ge det tills torsdag.
@Alexandra_W Håller med - känner att jag har utvecklat ett hjältekatts-beroende@Alexandra_W vi saknar Lukasrapport
Eftersom jag själv blivit buköppnad, dock av annan anledning, så kan jag intyga att man vill inte äta, dricka, kissa eller annat efteråt. Jag blev mer eller mindre tvingad i mat. Sen blev jag uppsliten ur sängen mitt i natten med ett "Nu MÅSTE du kissa". Det blev en lång väntan på några få droppar. Och lämna sjukhuset fick jag inte förrän jag hade presterat nr 2 (tog några dagar)Han äter dåligt och har inte bajsat än, men mår fortfarande bättre än innan. Men det är sjukt oroande och stressande att han inte riktigt vill äta (inte ens godismat) och gå på lådan. Pratade med vet igår som tyckte att så länge han inte blir sämre kan man ge det tills torsdag.
Va? Menar du att du inte tuggade i dig en leksak? Helt oförståeligtEftersom jag själv blivit buköppnad, dock av annan anledning, så kan jag intyga att man vill inte äta, dricka, kissa eller annat efteråt. Jag blev mer eller mindre tvingad i mat. Sen blev jag uppsliten ur sängen mitt i natten med ett "Nu MÅSTE du kissa". Det blev en lång väntan på några få droppar. Och lämna sjukhuset fick jag inte förrän jag hade presterat nr 2 (tog några dagar)
Så jag tycker att det ser ändå lovande ut för Lukas med tanke på traumat.
(och nejdå det är ingen skillnad alls mellan katter och människor)
Visst är det konstigt!!!Va? Menar du att du inte tuggade i dig en leksak? Helt oförståeligt![]()
Visst är det konstigt!!!![]()
Jag hade skämts och skyllt på min hungerErkänn det hade känts mycket mer värt det om de fått ta ut delar av en färgglad boll ur magen när de ändå öppnade!![]()
Hur har det gått med Lukas?Lukas bajsade äntligen inatt. Tyvärr gjorde det inga underverk i övrigt och vet ville absolut kolla på honom. Det kan vara katternas motsvarighet till mancold, dvs att han är lite "klen" och bara har det jobbigare än normalkatten. Men det kan också vara en komplikation så de vill ha in honom. Så han har tid kl 13 idag. Återstår att se hur kaos der blir, han är ju trots att han är sänkt osv mycket piggare än innan..
Kanske man ska köpa ett blinghalsband till honom om han tar sig ut på andra sidan. Signalera dyr(bar) bondkatt minsann. 36 000 i vetkostnader och counting..![]()