Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han ser ju verkligen nöjd ut med att vara hemma
Lille gubben
Tänk att han inte blev stressad eller så rädd att han gömde sig när han kom hem
Vilken utveckling från den rädda stallkatten alltså ❤❤❤
Tänk att han inte blev stressad eller så rädd att han gömde sig när han kom hem
Vilken utveckling från den rädda stallkatten alltså ❤❤❤
Tänker precis samma sak - det måste vara underbart att se @Alexandra_W hur grundtrygg han blivit med vart han hör hemma!
Hoppas även damerna är schyssta mot honom även om det luktar veterinär osv![]()
Den går att spänna ett hack till. Storleken under sitter som ett ålskinn, jag har den med dock. Så kan byta om det blir bättre, sen när han vant sig.Vad säger damerna? Bodyn ser lite lång ut därbak? Det var mitt problem med Nikita, apropå tratt/body
Den går att spänna ett hack till. Storleken under sitter som ett ålskinn, jag har den med dock. Så kan byta om det blir bättre, sen när han vant sig.
Än hemma har han gått runt, hoppat upp och ner osv utan att få ben på fel ställen.
Jag tycker att du ska skriva en bok om Linus!
Sen bara det lilla tillägget att kisse heter Lukas - inte Linus![]()
Snälla LUKAS kan du förlåta mig? Min kompis katt heter Linus förstår du, och han är nästan lika fin som du
Så artiga ni är - det tog minst 15 inlägg innan nån påpekade min miss![]()
Han är iaf inte ’förlamad’ längre av bodyn då iafJag ska sova med min matte och mina tanter! Så det så! /Lukas
Det satt med märlor. På "fel sida" för Lukas. Jag vaknade av att "någon av Fröknarna snarkar som Luka.. Vänta nu..."
Visa bifogad fil 43991
Exakt så har jag alltid gjort! Fast jag sitter på golvet. JättesmidigtVisa bifogad fil 43983
Sen till diskussionen om kloklippning, men så här gör videt funkade aldrig på Sauron dock, han rann över sas
![]()
Han är iaf inte ’förlamad’ längre av bodyn då iaf![]()