Förutom mina hårsnoddar som kan roa Prada i timmar så är hon svår med leksaker.
Håll koll bara så hon inte käkar snoddar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förutom mina hårsnoddar som kan roa Prada i timmar så är hon svår med leksaker.
Håll koll bara så hon inte käkar snoddar!
Tuva hatar mig. Jag får inte gå nära henne längre..
Behandlar ju med kortisonspray och den luktar väldigt skarpt. Trots att jag sprayar på en bomullstuss avskyr hon det.
Någon som vet om kamomill, äpple eller apelsin är giftigt för katter?
Hittade precis Sparky i full färd med att lapa i sig mängder te![]()
Påtala till Tuva att det finns grader i helvetet hon bör betänkaAlternativet är en kortisontablett ner via strupen
![]()
Får hålla uppsikt. So far so good. Fattar inte varför hon tydligen gillar att dricka fisljummet kamomillteingendera är giftigt för katter . Däremot kan det finnas andra ämnen i just te som är skadligt för katter.
Får hålla uppsikt. So far so good. Fattar inte varför hon tydligen gillar att dricka fisljummet kamomillte![]()
Alltså det där. Är det egentligen någon som lyckas med detta?Katten i fråga ska ta det lugnt i 10!!! dagar och får inte hoppa upp och ner på saker. Så det blir att kvickt göra i ordning kontoret så att han kan vara där inne.
Nu kanske din katt var mycket yngre än vårAlltså det där. Är det egentligen någon som lyckas med detta?
Ping skulle ta det lugnt i 14 dagar efter kastrering, det var helt omöjligt. Hon studsade omkring upp och ner för alla möbler redan samma dag hon kom hem från operationen när hon dessutom fortfarande var groggy!
Vi försökte verkligen, sprang runt och försöka hålla henne på marken men det gick inte. Efter ett tag så gav jag upp, ”spricker stygnen så gör de..”
Enda vi lyckades hålla henne borta från var hennes klätterträd. Trädde ett stort påslakan över och tejpade ihop nertill med silvertejp![]()
Vår är 2 år, och hon föredrar att hänga så nära taket som möjligtNu kanske din katt var mycket yngre än vårTror egentligen inte det är några problem att hålla honom lugn men han kommer nog vara lite ledsen över att vara instängd. Men 10 dagar går fort och han kommer ha fri tillgång på mat så att han hålls mått, trött och förhoppningsvis tyst
![]()