Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Millie får lite havregrynsgröt av pappa när han äter det och hon älskar det.
Är det ok för katter?
Nej den är gjord på vatten.Mjölk är inte särskilt nyttigt för katter, så är gröten gjord på mjölk kan kisse bli dålig i magen.
Havre i sig är så vitt jag vet inte farligt, men rätt onödigt.
Nu går ju jag bara ut med min katt i koppel, men min katt har reflex sele, reflex halsband, reflex koppel samt en sån där blinkande jättestark LED när vi är ute. Även på sommarenVad har ni för reflexer till era katter?
Jag går också med min i sele.Nu går ju jag bara ut med min katt i koppel, men min katt har reflex sele, reflex halsband, reflex koppel samt en sån där blinkande jättestark LED när vi är ute. Även på sommaren![]()
Förväntar mig bildbombningar i bild tråden.Jag har bokat en kattunge! Om allt går som det ska så kommer hon till mig i januari - en sorrelfärgad somali med helt nya linjer från Ryssland. Känns ofantligt spännande och bra
Jag börjar bli rätt less på att det fortfarande gnisslar mellan katterna härhemma.. Inget allvarligt men gnissel och fräs (och skrik men det är fröken drama som alltid skriker förebyggande. Ni ska höra när jag lyfter henne. Döden är nära!) räcker för att jag ska bli less..
Kul, grattis!Jag har bokat en kattunge! Om allt går som det ska så kommer hon till mig i januari - en sorrelfärgad somali med helt nya linjer från Ryssland. Känns ofantligt spännande och bra
Det kommer bli bättre. Lukas har trots allt inte bott hos dig och damerna särskilt länge. Han och Liten verkar redan har bondat? Var inte Fröken Fräs även avmätt mot Liten innan Lukas anlände? Hon kommer vänja sig även om de aldrig blir bästa vänner och det enda du kan vänta dig är ömsesidigt ignorerande. Och Lukas har blommat upp till en trygg innekatt som börjat överkomma sina rädslor. Din sambo har spelat stor roll där tror jag nog![]()