Eftersom jag har flera sådana, så ska jag också testa! Tänk om jag kunde hitta nått till mina med!
Jag håller tummarna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom jag har flera sådana, så ska jag också testa! Tänk om jag kunde hitta nått till mina med!
Vad gör losec?Tuva har ju kräkts en del på sista tiden. Veterinären gjorde en seniorkoll (allt såg bra ut) och skrev ut Losec. Det har hjälpt en del, hon kräks inte lika mycket. Hoppas det hjälper ännu mer innan kuren är avslutad!
Vad gör losec?
Sådana fönstersängar med sugkoppar. Håller de?
Min erfarenhet, nej. Men jag vet att andra varit belåtna. Men min var ett totalt misslyckande. Stackars Nikita trillade ner flera gånger. Jag skurade med diskmedel osv för att få den att sitta, men fungerade inte alls. Tyvärr.
Katten har feber igen 39,6 och jag har ingen aning om vad jag ska göra.![]()
Lite det jag är rädd för. Har kikat på dem förr men varit rädd just för att de ska ramla ner. Och när man läser recensioner verkar det vara 50 - 50 mellan totalt livsfarliga och sitter som berget.
Kan du ta en bild eller nåt som visar hur den ser ut? Jag är nyfikenTycker de verkar lite risky.
En kompis byggde utkiksplats i mitt fönster. Blev jättebra och med noll inverkan på fönsterbrädan.
Kan du ta en bild eller nåt som visar hur den ser ut? Jag är nyfiken
Jag har fönstret öppet om kvällarna nu och har ett enkelt insektnät som hon respekterar och det räcker med bara de par extra centimeterna för att hon ska kunna ligga bekvämt på fönsterbrädan. Det känns synd att hon inte kan göra det när fönstret är stängt, då sitter hon eller knölar ihop sig för att kunna ligga lite. Så jag funderar också på något som hon kan ligga på![]()
Åh vad fint!Den är byggd till min hund men används lika mycket av katten. Eftersom hunden är en luns är den mer stadigt byggd än vad den skulle behövt vara för enbart katt.
En av köksstolarna står vanligtvis framför som klätterhjälp, varken hunden eller katten kan hoppa
Visa bifogad fil 34000
Visa bifogad fil 34001
Tror ni att något sånt här skulle kunna funka? De blåa är fönsterbrädorna (de är två stycken med litet smalt utrymme mellan dem) och om man kunde fixa en träbit (det röda) med ett litet trappsteg så att biten närmast fönstret vilar mot undersidan av fönsterbrädan där. Medan resten ligger ovanpå den andra fönsterbrädan. Då borde den kunna tas bort vid behov också utan att behöva fästas på fönsterbrädan pga fysikens regler (säg till om jag tänker fel dock!).
... eller gör jag det för komplicerat? Det skulle inte vara första gången![]()
Och så behöver man väl mäta ganska exakt för att det inte blir för trångt eller stort utrymme för fönsterbrädan närmast fönstret, så att antingen blir "sängen" ostadig eller svår att trä på.Visa bifogad fil 34002
Eller så här, perspektiv från sidan.
Det röda är "sängen", de blåa liggande rektangelrna fönsterbrädorna och de andra blåa fönstret, väggen och elementet under fönstret.
Fast det beror på hur fönster brädorna är fästa i väggen förstås kom jag på nu för att få dit "sängen". Tänkte att man kunde föra in den från sidan men det beror ju på fästena..![]()
Tycker de verkar lite risky.
En kompis byggde utkiksplats i mitt fönster. Blev jättebra och med noll inverkan på fönsterbrädan.
Åh! Det ser ju ut att vara som en jag tänker mig, men får kolla storleken hemma ... den ser liiite liten ut på bilden, jag vill ju att Alice ska kunna bre ut sig ordentligt. Hm.