Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inga bilder![]()
Ni gÄr alltsÄ promenad? Va hÀrligt det lÀt, Lisa sitter mest still och spanar och surar sÄ fort linan blir strÀckt. Hade vart hÀrligt att kunna gÄ omkring med henne ocksÄ.Visa bifogad fil 33624 DÀr var en som sÄ jag vill ut , javisst sa ja sele pÄ sen kan vi ut och gÄ.Lite svÄr att gÄ frÄn gÄrden sÄ de blir ju till att bÀra en bit förbi postlÄdorna,. Sen sÄ trava hon pÄ. Ja just de hon sover gott med just nu
Ja, ibland surar Mimmi nÀr vi gÄr ifrÄn gÄrden dÄ fÄr jag bÀra henne den biten jag tÀnkt vi skulle gÄ.hemvÀgen inga problem, dÄ jÀklar.Jag har förlÀngt linan( nödlösning grimskaft) annars sÄ surar Mimmi om de blir kortNi gÄr alltsÄ promenad? Va hÀrligt det lÀt, Lisa sitter mest still och spanar och surar sÄ fort linan blir strÀckt. Hade vart hÀrligt att kunna gÄ omkring med henne ocksÄ.
VACCIN EFTER KORTISONKUR.
Ngn som har erfarenhet?
PĂ„ onsdag skulle min katt ha haft sin andra vaccination i grunden. Men veterinĂ€ren pĂ„ kliniken sa att det ska gĂ„ tvĂ„ veckor efter sista kortisonen innan man kan vaccinera. ? (Hon Ă„t 1 tablett fre, lörd, sön, 1/2 mĂ„n, tis, 1/4 ons, tors, lörd och ska ha 1/4 mĂ„n och ons) SĂ„ dĂ„ kan hon inte vaccineras förrĂ€n 2 veckor senare Ă€n tĂ€nkt. Hur funkar det? Ăr grunden förstörd dĂ„?
SÄdana hÀr saker Àr det jÀttebra om du skapar egna trÄdar för, sÄ Àr chansen större att folk ser och kan hjÀlpa!Vilket maskmedel ska jag köpa till min kattunge?
Ok. SvĂ„rt att veta. Ibland ska man och ibland inte. Pappa ska ringa âhusâveterinĂ€ren och frĂ„ga i morgon.SĂ„dana hĂ€r saker Ă€r det jĂ€ttebra om du skapar egna trĂ„dar för, sĂ„ Ă€r chansen större att folk ser och kan hjĂ€lpa!
/Mod
Generellt Ă€r det aldrig fel att starta en ny trĂ„d! Det Ă€r mest för din egen skull, för att folk lĂ€ttare ska hitta dit eftersom det inte krĂ€vs att man hĂ„ller koll pĂ„ en trĂ„d pĂ„ 50+ sidor för att se frĂ„gestĂ€llningenOk. SvĂ„rt att veta. Ibland ska man och ibland inte. Pappa ska ringa âhusâveterinĂ€ren och frĂ„ga i morgon.