Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min ena gillar både blomkål och broccoli. Men de äter det mesta som de kan stjälaNån som har en katt som gillar kokt broccoli ?
Olof snodde en bukett av mig i går kväll och åt den innan jag hann märka det innan den var på sista tampen, och var väldigt sugen och tiggde mer![]()
Aldrig haft nån som gillat det - en av mina förra gillade dock päron och mango men det har jag hört flera som gör men aldrig broccoli ?
Älva snaskade i sig lite potatischips som jag råkade tappa.![]()
Chips och ostbågar i min erf brukar mååånga katter ha smak för ....
Nån som har en katt som gillar kokt broccoli ?
Olof snodde en bukett av mig i går kväll och åt den innan jag hann märka det innan den var på sista tampen, och var väldigt sugen och tiggde mer
Aldrig haft nån som gillat det - en av mina förra gillade dock päron och mango men det har jag hört flera som gör men aldrig broccoli ?
Älva är jävligt hård på råa champinjoner om jag inte är försiktig. Jag har ingen aning om de är okej för en katt att äta, men alltså, råkar jag tappa en eller lägga undan en och lämna köket så är hon snabb som blixten att bita i dem. Hon äter dem inte, men tuggar gärna tills de är alldeles fulla med hål. Hon FÅR givetvis inte, men damn vad snabb hon är ibland!Nån som har en katt som gillar kokt broccoli ?
Olof snodde en bukett av mig i går kväll och åt den innan jag hann märka det innan den var på sista tampen, och var väldigt sugen och tiggde mer
@MJLee jag kan inte låta bli att fundera ang kisses livskvalitetom fler och fler ”symtom” bryter ut som inte riktigt går att få koll på/diagnos/behandling ?
Jag vill INTE med denna reflektion stöta mig med någon eller menar något illa.
Så jäkla bra, läste den dramatiskt för min kurskamrat.Lång blöt dag ute i regnet. Jag kommer hem. Ganska trött och kall, om än nöjd.
Vad möter mig? Mitt kök har plötsligt täckts av gräs, lekakulor och jord. Vi kör på den naturliga stilen här hemma, stampat jordgolv. Gärningsfröknarna är avslöjade av de små tassmärken som leder ut ifrån köket in i vardagsrummet och den lilla hög med jord som finns i soffan.
Den fina stora plastbacken med växande kattgräs som jag i min godhet ställt iordning högt uppe i hyllan - skyddad av böcker från alla håll - den ligger på andra sidan köksbordet. Innehållet utspritt med ambition och tassakraft i hela köket.
Två brittiska korthårsfröknar finns är för avhämtning här. Papper och försäkringar ingår. De är inte kapabla att leva under civiliserade förhållanden utan rekommenderas ett liv i ute i den vilda urskogen där deras förstörelselustar kan tillfredställas!
Det finns en hund här som skulle äääälska om han fick äntligen leka med ett par katterLång blöt dag ute i regnet. Jag kommer hem. Ganska trött och kall, om än nöjd.
Vad möter mig? Mitt kök har plötsligt täckts av gräs, lekakulor och jord. Vi kör på den naturliga stilen här hemma, stampat jordgolv. Gärningsfröknarna är avslöjade av de små tassmärken som leder ut ifrån köket in i vardagsrummet och den lilla hög med jord som finns i soffan.
Den fina stora plastbacken med växande kattgräs som jag i min godhet ställt iordning högt uppe i hyllan - skyddad av böcker från alla håll - den ligger på andra sidan köksbordet. Innehållet utspritt med ambition och tassakraft i hela köket.
Två brittiska korthårsfröknar finns är för avhämtning här. Papper och försäkringar ingår. De är inte kapabla att leva under civiliserade förhållanden utan rekommenderas ett liv i ute i den vilda urskogen där deras förstörelselustar kan tillfredställas!