Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Megara har börjat med ovanan att lÀgga sig och sova i garderoben sÄ jag mÄste komma ihÄg att stÀnga den. Vill helst inte ha smÄ bruna hÄr över alla klÀder. Ytterst missnöjd katt nÀr jag plockade ut henne.

ÅÄÄÄÄh, Ă€lskade lilla Juno! 😍 Nu Ă€r jag Ă€ntligen tillbaka hos mamma igen. Juno och Eskil satt i kattgĂ„rden nĂ€r vi kom hem, och nĂ€r vi steg ur bilen sĂ„ avbröt Juno mig mitt i en berĂ€ttelse för att jubla över att MATTE ÄR HÄR! Glatt och högljutt ropade hon. Hon verkade lika glad över att se mig som jag var över att se henne. đŸ©·

Är det nĂ„gon mer vars katt kör upp rumpan precis i ansiktet med svansen rakt upp? Vet inte riktigt vad Megara vill att jag ska göra. Nosa henne i rumpan? Som det nu Ă€r, sĂ„ hamnar min nĂ€sa Ă€ndĂ„ nĂ€stan dĂ€r đŸ˜Œ
Nicke 😾
han kommer alltid för att kela efter jag Àtit och dÄ gÄr han runt runt framför mig och puttar upp bÄde rumpa och nospussar innan lÀgger sig som en kringla mellan mina armar.
Men det Àr viktigt att visa rumpan ett antal ggr. Matte Àr dock oförskÀmd som inte sniffar.

Nicke 😾
han kommer alltid för att kela efter jag Àtit och dÄ gÄr han runt runt framför mig och puttar upp bÄde rumpa och nospussar innan lÀgger sig som en kringla mellan mina armar.
Men det Àr viktigt att visa rumpan ett antal ggr. Matte Àr dock oförskÀmd som inte sniffar.
Å andra sidan, att vĂ€nda rumpan till Ă€r ett tecken pĂ„ förtroende, de Ă€r mest sĂ„rbara dĂ„. Precis som att sakta blinka betyder :heart.

Å andra sidan, att vĂ€nda rumpan till Ă€r ett tecken pĂ„ förtroende, de Ă€r mest sĂ„rbara dĂ„. Precis som att sakta blinka betyder :heart.
:heart
Jag Àr glad att han helt slÀppt sin oro nu. Han Àr tokkelig, orÀdd och litar som det verkar helt pÄ mig. FlÀker upp mage, visar rumpa och blinkar.
Han Ă€r t.o.m mer kelig Ă€n innan ”traumat” hĂ€nde.

Är det nĂ„gon mer vars katt kör upp rumpan precis i ansiktet med svansen rakt upp? Vet inte riktigt vad Megara vill att jag ska göra. Nosa henne i rumpan? Som det nu Ă€r, sĂ„ hamnar min nĂ€sa Ă€ndĂ„ nĂ€stan dĂ€r đŸ˜Œ
Smulan om du sitter vid datorn, gör skolarbete, sitter vid bordet.

FÄtt dagens rapport om Majas upptÄg. Hon har rivit ner en vas, en blomkruka, klÀttrat i gardinerna och rejsat runt sÄ varenda matta korvas ihop.
Åh, vilken lugn och snĂ€ll katt hon Ă€r :sneaky:

Men jag tycker om henne ÀndÄ :heart

Du fÄr vÀnta tills lilleman Àr tillrÀckligt gammal för att leka med henne pÄ riktigt

Funderar fortfarande pÄ om jag ska köpa en surefeed till Maja. Hon behöver ju mer mat Àn de vuxna. Letat begagnat men de kostar ju lika mycket som nya..

Slog till pÄ en surefeed nu. Kan ha slunkit med en pÄse torrfoder ocksÄ.
Hoppas det funkar.

Nu slog det mig att jag inte minns om hon Àr chippad eller inte :o men det borde hon vÀl vara, har för mig vi gjorde det vid vaccineringen. Men jag minns inte.

Slog till pÄ en surefeed nu. Kan ha slunkit med en pÄse torrfoder ocksÄ.
Hoppas det funkar.

Nu slog det mig att jag inte minns om hon Àr chippad eller inte :o men det borde hon vÀl vara, har för mig vi gjorde det vid vaccineringen. Men jag minns inte.
Det mÄste dom vÀl vara enligt lag sÄ de har ni nog gjort!

Liknande trÄdar

DÀggdjur Jag har vÀxt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. FrÄn 11 till 19 Är hade jag dÀrtill minst en hÀst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 244
Senast: Bison
·
Tjatter Nej men nu Ă€r det vĂ€l hög tid, tycker ni inte? 2024 Ă„rs upplaga av Secret Santa Ă€r hĂ€r! đŸ€“ Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 886
Tjatter Eftersom allmÀnna pÄtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstrÄd startats och anmÀlningar har börjat ramla in redan innan trÄden... 89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
81 104
Senast: Jeps
·
Tjatter PÄ allmÀn begÀran kommer hÀr Ärets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
27 705
Senast: zassoo
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Tillbaka