Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ĂNTLIGEN!
Massa bajs med massa pÀls har nu passerat. Lilla pluttan.![]()
Underbara nyheter!ĂNTLIGEN!
Massa bajs med massa pÀls har nu passerat. Lilla pluttan.![]()
Nej, det gör jag inte. Funkar det bra?Underbara nyheter!
Ger du dem malt?
Jag blev rekommenderad att ge det pga. Eskos pÀls.
Jag passar pÄ att svara dÄ jag gett mina lÄnghÄriga katter i perioder med bra resultatNej, det gör jag inte. Funkar det bra?![]()
Jag tror detNej, det gör jag inte. Funkar det bra?![]()
NickeĂr det nĂ„gon mer vars katt kör upp rumpan precis i ansiktet med svansen rakt upp? Vet inte riktigt vad Megara vill att jag ska göra. Nosa henne i rumpan? Som det nu Ă€r, sĂ„ hamnar min nĂ€sa Ă€ndĂ„ nĂ€stan dĂ€r![]()
à andra sidan, att vÀnda rumpan till Àr ett tecken pÄ förtroende, de Àr mest sÄrbara dÄ. Precis som att sakta blinka betyderNicke
han kommer alltid för att kela efter jag Àtit och dÄ gÄr han runt runt framför mig och puttar upp bÄde rumpa och nospussar innan lÀgger sig som en kringla mellan mina armar.
Men det Àr viktigt att visa rumpan ett antal ggr. Matte Àr dock oförskÀmd som inte sniffar.
à andra sidan, att vÀnda rumpan till Àr ett tecken pÄ förtroende, de Àr mest sÄrbara dÄ. Precis som att sakta blinka betyder.
Smulan om du sitter vid datorn, gör skolarbete, sitter vid bordet.Ăr det nĂ„gon mer vars katt kör upp rumpan precis i ansiktet med svansen rakt upp? Vet inte riktigt vad Megara vill att jag ska göra. Nosa henne i rumpan? Som det nu Ă€r, sĂ„ hamnar min nĂ€sa Ă€ndĂ„ nĂ€stan dĂ€r![]()
FÄtt dagens rapport om Majas upptÄg. Hon har rivit ner en vas, en blomkruka, klÀttrat i gardinerna och rejsat runt sÄ varenda matta korvas ihop.
à h, vilken lugn och snÀll katt hon Àr
Men jag tycker om henne ÀndÄ![]()
à h fy, tvÄ yrvÀder som far runtDu fÄr vÀnta tills lilleman Àr tillrÀckligt gammal för att leka med henne pÄ riktigt
Det mÄste dom vÀl vara enligt lag sÄ de har ni nog gjort!Slog till pÄ en surefeed nu. Kan ha slunkit med en pÄse torrfoder ocksÄ.
Hoppas det funkar.
Nu slog det mig att jag inte minns om hon Àr chippad eller intemen det borde hon vÀl vara, har för mig vi gjorde det vid vaccineringen. Men jag minns inte.
Eller om vi tÀnkte att vi skulle göra det nÀr vi kastrerar. Fast vi borde ha gjort det redan vid vaccineringen. Har ett vagt minne av att vi kommenterade hur litet chipet var.Det mÄste dom vÀl vara enligt lag sÄ de har ni nog gjort!