Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det Àr mysigt med katt, jag sa ju att det skulle gÄ bra.AlltsÄ! Katter!
NÀr jag vaknade sÄ kom Daddy rakt emot mig! Knuffade pÄ mig och spann! Bara helt plötsligt ifrÄn att ha hÄllit sig pÄ tryggt avstÄnd sen han kom.
Sen dess har han gÄtt efter mig och suttit nÀra mig i soffan.
Ja ni som vet kÀnslan ni vet.
Visa bifogad fil 166459
Det Àr Ängestfyllt med katt.Det Àr mysigt med katt, jag sa ju att det skulle gÄ bra.![]()
Har inte liv pÄ nÄgon av katterna. Aldrig haft. Men tycker nog Nickes försÀkring Àr lite dyr. Men Ä andra sidan Àr han ju Burma sÄ man fÄr vÀl stÄ ut med det.Jag har ju bara 60,000 vet vÄrd med TR och liv tillagt. Ska nog ta bort liv. 60 var det högsta Folksam erbjöd nÀr jag bytte till dem men har sett att de höjt till 120. De ersÀtter ju bara 75% vilket jag tycker Àr snÄlt. 1800 sjÀlvrisk. Kan inte byta eftersom Megara Àr för gammal, men det enda hon haft Àr en UVI (som gick under försÀkringen) parodontit gör inte det nÀr jag trodde det var TR och de drog tre tÀnder.
Har inte liv pÄ nÄgon av katterna. Aldrig haft. Men tycker nog Nickes försÀkring Àr lite dyr. Men Ä andra sidan Àr han ju Burma sÄ man fÄr vÀl stÄ ut med det.
Och med tanke pÄ att han mest sannolikt har IBD sÄ kÀnns det bra att han Àr vÀlförsÀkrad om det blir svÄra skov.
Det ingÄr TR i Nickes ocksÄ.
PÄ Lucifer hade jag bara 60 000 och med tanke pÄ att hela beloppet gick Ät pÄ en mÄnad dÀr i slutet sÄ kÀnns det bra med högre belopp Àn sÄ.
Har inte liv pÄ nÄgon av katterna. Aldrig haft. Men tycker nog Nickes försÀkring Àr lite dyr. Men Ä andra sidan Àr han ju Burma sÄ man fÄr vÀl stÄ ut med det.
Och med tanke pÄ att han mest sannolikt har IBD sÄ kÀnns det bra att han Àr vÀlförsÀkrad om det blir svÄra skov.
Det ingÄr TR i Nickes ocksÄ.
PÄ Lucifer hade jag bara 60 000 och med tanke pÄ att hela beloppet gick Ät pÄ en mÄnad dÀr i slutet sÄ kÀnns det bra med högre belopp Àn sÄ.
LÄter som det kan vara vÀrt det, med tanke pÄ vad kostnaderna kan dra ivÀg om de blir sjuka.Hmm, kollade just om jag tar bort Liv, har 120 vet vÄrd plus rehab, medicin osv ingÄr, 15% rörlig, 1800 sjÀlvrisk blir det 475 i mÄnaden. MÄste kolla hur mycket jag betalar i Liv. VÀrt att ringa till Folksam och höja tror jag.
Ta inte hand om dem fler gÄnger.Det Àr Ängestfyllt med katt.
PÄ mÄndag Äker dom hem.
Jag har lovat tre veckor frÄn 24/5.Ta inte hand om dem fler gÄnger.