Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan nog ha varit @astronaut som hade den pÄ sig, men tillverkad av mig (minns dock inte exakta texten)Kanske nÄgon hÀr vet? För ett bra tag sedan var det nÄgon @cili (?) som hade en cool t-shirt med att katten inte gillar barn eller liknande? Kommer nÄgon ihÄg texten?
Kan nog ha varit @astronaut som hade den pÄ sig, men tillverkad av mig (minns dock inte exakta texten)
Det gör Lina med. Trodde det var hon som var lite knĂ€ppĂr det vanligt att katten "lufttuggar" nĂ€r man klappar/kelar med den? Skalman gör det ofta, blundar och liksom tuggar, kĂ€nns som en motsvarighet till mjölktrampande pĂ„ nĂ„tt sĂ€tt upplever inte att han Ă€r missnöjd utan att det Ă€r för att han mĂ„r bra/har det gött.
Vi har kanske bÄda tvÄ lite knÀppa katter Skalman Àr ju inavlade sÄ kan ju "skylla" pÄ detDet gör Lina med. Trodde det var hon som var lite knÀpp
Den hÀr av Lainey Molnar?HjÀlp, jag letar efter en bild nÄgon la upp, en kvinna pÄ en soffa med ett glass vin och en cat och nÄgot om att hon har ett miserabelt liv?