Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tåbira.Jag vet att det är en komplimang i hennes värld, men jag kände mig faktiskt ganska förolämpad när Älva började gosa järnet med mina skor så fort jag tagit av mig dem. Så där exalterad så hon till och med välte omkull och låg med magen i vädret samtidigt som hon gned sig mot skorna. Liksom.
Men hon behöver faktiskt inte göra en så stor grej av det!Tåbira.
Men hon behöver faktiskt inte göra en så stor grej av det!
Klart hon är arg, katter om någon har ju integritet, STOR integritet!Ok, kaos. Matte hade sönder Sparkys toa (hon har en sån där med huv och lucka och luckans fästanordning gick sönder).
Sparky har stirrat argt på toan i två dagar nu. Sett ut som att hon käkat citron när hon gått på toa och sedan tittat på toan med avsmak när hon går därifrån.
Trodde hon kunde nöja sig med toan utan lucka ett tag, men tydligen inte Så matte ska vara duktig och måtta och sedan gå och köpa en ny. Får väl köpa lite kattgodis också
Problemet nu är att försöka förklara för Sparky att butikerna liksom inte är öppna just nu...
Har inte du virus i telefonen?
Hur är allmäntilltåndet? Är hon som vanligt annars? Utom att hon inte äter upp..Nu har Alice inte ätit upp sin mat från i natt något är definitivt på tok! Har tittat och försökt pussla med tider för att få en tidigare tid hos veterinären men lyckas inte, det skulle ändå bli bara en dag tidigare dock...
Hon tjatade inte ens inför sin älskade blötmiddag men hon åt upp den dock.
Får kanske prova ringa till en annan veterinärmottagning som ligger lite längre bort men om de har någon tid som ligger närmare tiden... Om de nu inte krockar med de tider jag redan har förstås.
Ja, hon verkar annars som vanligt. Förutom att hon inte tjatade efter sin blötmiddag, det är verkligen ovanligt men när jag frågade om hon ville ha mat så kvittrade hon till svar och skyndade sig lite efter, det är åtminstone rätt normalt.Hur är allmäntilltåndet? Är hon som vanligt annars? Utom att hon inte äter upp..
Hur mycket äter hon upp? Kan hon få för mycket ? =mätt.
Äter hon så skulle jag inte ha sån panik över att försöka byta tid. Är du orolig så ring veterinär och rådfråga.