Jo men tänk det höga ljudet av färgburk som öppnas det är ju så huset skakar.... som en skinkförpackning...När man får feeling å börjar måla en träpall inomhus.. å glömmer att man har 2 katter, dom sov ju så sött nyss...
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo men tänk det höga ljudet av färgburk som öppnas det är ju så huset skakar.... som en skinkförpackning...När man får feeling å börjar måla en träpall inomhus.. å glömmer att man har 2 katter, dom sov ju så sött nyss...
Att hag inte tänkte på deJo men tänk det höga ljudet av färgburk som öppnas det är ju så huset skakar.... som en skinkförpackning...
Vethir det är... öppnade nyss kylen ungefär 9 på ritcherskalan särskilt efter att husse haft ledig vecka....Att hag inte tänkte på de
Hur fasar du in nya fodret?Har försökt byta foder från Royal Canin Kitten till Bozita nu två gånger. Första gången blev ena kattungen dålig första dagen men det repade sig, han blev dock aldrig riktigt bra så plockade bort Bozitan. Nu har jag försökt igen och samma kattunge blev otroligt dålig i magen från första lilla teskeden. Plocka bort Bozitan och han är bra igen på RC kitten. Vill verkligen inte ge RC eftersom jag vill ge spannmålsfritt och helst inte torrfoder alls... Är typ traumatiserade av långhårig katt med dålig mage så jag vet inte riktigt hur jag ska göra just nu.
Pyttelite bara. Senast fick han bara någon knappt tesked i en dag men det gick inte ändå. Kommer definitivt inte ge Bozita igen oavsett så.Hur fasar du in nya fodret?
Urax kan bara tänka sig att äta njurfodret från Specific och de verkar ha problem med leveranserna just. Slut i fysiska butiker där jag bor och när jag försökt handla på nätet har jag fått meddelande om att det kanske kommer in nästa vecka. Hade givetvis köpt på mig större mängd från början om jag bara visste att katten skulle gilla det Hills och RC finns men det vill han inte äta
Så fruktansvärt tråkigt att höra! BeklagarIgår morse hade Paxis njurvärden gått ner, men då hade hjärtat börjar visa tecken på att svikta och han började få lite tungt att andas, så jag såg inte så mycket annat val än att avbryta behandlingen ändå.
Han fick syrgas för att slippa andningsstress medan matte, extramatte och bonushusse åkte in för att ta farväl, och somnade in insvept i sin favoritfilt och med huvudet i mattes hand. Personalen på djursjukhuset har varit jättebra, och han ska kremeras tillsammans med sin filt. Men mattehjärtat gör så ont. Min lilla prins, han som gjorde vad som allt för att vara nära och var så fruktansvärt snäll i alla lägen.
Visa bifogad fil 115335
Beklagar sorgen. Så tungt att mista sin bästa vän.Igår morse hade Paxis njurvärden gått ner, men då hade hjärtat börjar visa tecken på att svikta och han började få lite tungt att andas, så jag såg inte så mycket annat val än att avbryta behandlingen ändå.
Han fick syrgas för att slippa andningsstress medan matte, extramatte och bonushusse åkte in för att ta farväl, och somnade in insvept i sin favoritfilt och med huvudet i mattes hand. Personalen på djursjukhuset har varit jättebra, och han ska kremeras tillsammans med sin filt. Men mattehjärtat gör så ont. Min lilla prins, han som gjorde vad som allt för att vara nära och var så fruktansvärt snäll i alla lägen.
Visa bifogad fil 115335
Jag beklagar - men vad bra att ni fick bra stöd av personalenoch möjlighet att ta farvälIgår morse hade Paxis njurvärden gått ner, men då hade hjärtat börjar visa tecken på att svikta och han började få lite tungt att andas, så jag såg inte så mycket annat val än att avbryta behandlingen ändå.
Visa bifogad fil 115335
Jag beklagar, hoppades så att han skulle få komma hem igen.Igår morse hade Paxis njurvärden gått ner, men då hade hjärtat börjar visa tecken på att svikta och han började få lite tungt att andas, så jag såg inte så mycket annat val än att avbryta behandlingen ändå.
Visa bifogad fil 115335
Igår morse hade Paxis njurvärden gått ner, men då hade hjärtat börjar visa tecken på att svikta och han började få lite tungt att andas, så jag såg inte så mycket annat val än att avbryta behandlingen ändå.
Visa bifogad fil 115335
Så ledsamt och tufft, beklagarIgår morse hade Paxis njurvärden gått ner, men då hade hjärtat börjar visa tecken på att svikta och han började få lite tungt att andas, så jag såg inte så mycket annat val än att avbryta behandlingen ändå.
Visa bifogad fil 115335
Beklagar så himla mycket...Igår morse hade Paxis njurvärden gått ner, men då hade hjärtat börjar visa tecken på att svikta och han började få lite tungt att andas, så jag såg inte så mycket annat val än att avbryta behandlingen ändå.
Visa bifogad fil 115335
Jag beklagar! Fina lilla kisen.Igår morse hade Paxis njurvärden gått ner, men då hade hjärtat börjar visa tecken på att svikta och han började få lite tungt att andas, så jag såg inte så mycket annat val än att avbryta behandlingen ändå.
Visa bifogad fil 115335