Kattskrällen!

YorkWann

Trådstartare
Kattskrällena har öppnat en fönsterhasp och hoppat ut, det är ju för tusan nästan andra våningen :eek:

Hur fasen lyckas de??

Ska väl tillägga att de har inte skadat sig eller så, utan skitnöjda typ "men matte släpper du inte ut oss när vi vill får vi väl fixa det själva" :crazy:

Sv: Kattskrällen!

Ah, läskigt! :eek:
Minns hur otäckt det var när en av våra kattungar på 7-8 veckor lyckades ta sig ut genom en fönsterglipa till loftgången. Vi upptäckte efter några timmar att vi bara hade 5 kattungar, letade överallt.
Hittade honom inte. :crazy: Vi trodde att han hade lyckats ta sig ut och ramlat ner någonstans så vi gick utanför och ropade på honom, då såg vi en öppen gatubrunn som det precis fanns plats för en kattunge att ramla ner i, det var spindelväv runtom men inte för hålet så vi trodde han hade ramlat ner. :cry:
Vi gick upp till lägenheten igen och då sitter han bakom en kartong i loftgången. :devil:
Gissa vad vi blev glada över att få syn på honom! :love:
Vi har inte haft kattungar sedan dess (är akuthem åt katthemmet) men gissa om vi tänker stänga fönsterna ordentligt, även om det bara är en glipa på ca 10 cm på ett fönster med hasp en bit upp.

Liknande trådar

Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 227
Senast: Marvin
·
Övr. Katt Vi har problem med att Miss Li plockar in grodor, ibland flera varje dag. Hon bär dem försiktigt i munnen så som jag tänker mig att...
2
Svar
33
· Visningar
3 441
Senast: Mia_R
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 805
Senast: Cissi_ma
·
Samhälle Kan ni hjälpa mig att hitta en lagom informationstext att sätta i händerna på någon. Läskapacitet för abstrakt och akademisk text finns...
Svar
0
· Visningar
238
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama