F
Fjunet
På vissa påsar med kattsand står det t.ex 5 liter, medans på vissa står det 5 kg. Vad ska man köpa för att få så mycket som möjligt för pengarna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har faktiskt gått över till Felius, pga priset på Pussi. Hade den i 5 år, men nu bytte jag och kommer fortsätta med Felius. 89 kr för tio kg på djuraffären jag bor vid.MissFideli skrev:Jag använder Felius Ultra och har gjort i 5 år nu. Supernöjd. Men den är tyvärr lite svår att få tag på. Skulle jag köpa på livsmedelsaffär skulle jag köpa Pussi, den är klart bäst anser jag.
Nu kostar iofs Pussi ca 80 kr för 10 kg här, så priset är ju ingen stor skillnad.Prosit skrev:Jag har faktiskt gått över till Felius, pga priset på Pussi.
Shit!!! Här säljs Pussi bara på livsmedelsbutiker inte på djuraffärer. Den kostar 70 kr för 5 kg, 130 för 10 kg........Cheeserica skrev:Nu kostar iofs Pussi ca 80 kr för 10 kg här, så priset är ju ingen stor skillnad.Men jag skulle gärna prova Felius också, gäller bara att hitta det någonstans.
/Erica