sweep

Trådstartare
min kattsand är slut och jag måste köpa ny.. men vilken sort??

jag har haft everclean nu och jag älskar den men det säljs inte här och jag kan tyvärr inte åka iväg och köpa den nu s+å jag måste ha någon annan.

mina krav är dessa:

* måste finnas på ica eller konsum (jag vet inte om granngården har någon kattsand just nu)
* måste vara dammfri
* måste vara klumpande

Vet ni någon som är bra??

Sv: Kattsand

Jag köper Katty kattströ. Kostar en bråkdel av vad everclean kostar och jag är inte missnöjd direkt. Jag har testat everclean och jag tycker inte att det är värt pengarna. Har sett att den finns på ica också. I alla fall ica maxi här i närheten.

Nja. Det dammar ju när man fyller på. Men inte annars tycker jag. Jag har haft kattsand som dammat bra mycket mer och dessutom var i prisklass strax under everclean. Personligen lider jag inte så mycket av sånt damm om det inte är parfymerat.

Pussi compact är jättebra.. den använder jag för det mesta till mina katter.. och någon gång den där *kristallliknande* men den räcker inte så länge till mina tjejer.

Tycker inte att pussi compact dammar speciellt heller.. och klumpar sig jättebra och är så små korn att de som inte är klumpar åker igenom spaden när man rensar.. enkelt och bra.

anväder pussi jämt och det är den bästa sorten som finns med tanke på priset. dammar lite när man fyller på annars gör den inte det och den håller lukten bra med.

Vi köpte också Everclean tidigare, men det blev så dyrt så nu använder vi Pussi Compact. Det är det närmsta jag kommit Everclean. Klumpbildande, räcker länge och rätt luktfritt!

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 082
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
515
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett... 2
Svar
23
· Visningar
1 343
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 960
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka