Kattsand som luktar gott?

Sv: Kattsand som luktar gott?

Ibland finns kattsand preparerat med mint..men ärligt talat: det skulle jag aldrig i livet använda ;)...Fy vad hemskt med urstark mintlukt samt piss ;)...Men mintdoft är det enda jag sett, det kanske finns andra. Tror det hette PH5 Ultra eller nåt sånt...

Jag skulle heller inte kunna räkna med att katterna vill gå på lådan om det luktar starkt av parfym.
Om det nu luktar snuskapelle från lådan så kan man ju... göra ren den :smirk: :idea:
Men jag håller med om att det är äckligt när det är alldeles nyskitet därinne :crazy: Min yngsta katt har inte fattat det där med att täcka över så det ligger i friska luften.

Det är inte till mig. Var i akut behov av lite kattsand, fick då detta av grannen, tänkte nu att jag skulle lämna tillbaka, med vet inte riktigt vad det var för någon, eftersom det luktade om sanden :crazy:

CatExklusive luktar. Jag stod bara ut med den en månad, fick huvudvärk. Luktade alldeles för starkt för min smak. Föredrar dom som inte luktar alls.

Liknande trådar

Övr. Katt Katten finns inte längre. Kvar finns tre generösa lådor med kattsand, plus en halv förpackning. Använt Ever Clean. Jag har städat ur...
Svar
6
· Visningar
717
Övr. Katt Det luktar bajs. Vi har flera lådor, men katterna envisas med att bara använda en. Trots ihärdigt rensande luktar det bajs. Speciellt... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 342
Övr. Katt Vi är ute på landet, utan tillgång till zoo-butik eller leverans från nätet hit. Vi använder vanligtvis Everclean lavendel till vår...
Svar
18
· Visningar
1 195
Senast: Puffindog
·
Övr. Katt Jag funderar på att teckna någon form av veterinärvårdsförsäkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försäkrade, utan... 2
Svar
31
· Visningar
1 087

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Bruksprovet 2025
  • Stora shoppingtråden III
Tillbaka