Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ibland finns kattsand preparerat med mint..men ärligt talat: det skulle jag aldrig i livet använda ...Fy vad hemskt med urstark mintlukt samt piss ...Men mintdoft är det enda jag sett, det kanske finns andra. Tror det hette PH5 Ultra eller nåt sånt...
Jag skulle heller inte kunna räkna med att katterna vill gå på lådan om det luktar starkt av parfym.
Om det nu luktar snuskapelle från lådan så kan man ju... göra ren den :smirk:
Men jag håller med om att det är äckligt när det är alldeles nyskitet därinne Min yngsta katt har inte fattat det där med att täcka över så det ligger i friska luften.
Det är inte till mig. Var i akut behov av lite kattsand, fick då detta av grannen, tänkte nu att jag skulle lämna tillbaka, med vet inte riktigt vad det var för någon, eftersom det luktade om sanden
Hästnyheter Vad jag uppfattade det som var att han vill ge hästarna tid att utvecklas, han vill inte stressa fram någon häst och därför så finns det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.