T
Tintomara
Hur fasen kommer man över det? Jag tycker att katter är vackra djur, och har träffat på flera stycken som verkat helt och fullt genomsnälla. Ändå är jag väldigt reserverad mot katter, då jag innan jag träffade dessa snällingar mest träffade på katter som gärna tog chansen att försöka såväl rivas som bitas om tillfälle gavs. Därför märker jag nu att jag inte litar på katter i allmänhet, jag förväntar mig att de ska försöka rivas eller attackera, eftersom katter tidigare gjort så utan att jag kunnat se det på dem innan...
Och jag stör mig på det! Jag skulle också vilja kunna ha en liten kissemiss i knäet, men som det är nu skulle jag mest vara rädd att den skulle rivas...
Ska jag försöka träffa mer katter, eller är det bara att ge upp och beundra mer på avstånd?
Och jag stör mig på det! Jag skulle också vilja kunna ha en liten kissemiss i knäet, men som det är nu skulle jag mest vara rädd att den skulle rivas...
Ska jag försöka träffa mer katter, eller är det bara att ge upp och beundra mer på avstånd?