Kattleksaker

S

soso

Tänkte mig ett litet utbyte av roliga kattlesaker.
Detta är något som mina två katter älskar mest av allt:

En stor matta som jag hängt över en dörr,
där klättar de upp o ner och gör diverse cirkuskonster.

Få höra era! :bump:

Sv: Kattleksaker

Tack för tipset!! :bow:

Min ena katts favo är sugrör och en snör stump.
Den andra, hör å häpna, älskar stenar! Dekorations stenar, de släta som man ex finner i blomsterbutiker, de är skit kul att spela "land hocky" med!! Och tomma värme ljus hållare.

En annan favorit är ett presentsnöre som jag bundit fast i skaftet på en gammal fjädervippa och en toa rulle i andra änden.

I taket hänger ett elastiskt band med en "fågel" i andra änden. Den piper när katterna jagar den å bandet gör att den rör sig samt ger lite motstånd.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
230
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 590
Senast: cirkus
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 485
Senast: Hazel
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 218
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024