Kattlåder

sofia77

Trådstartare
Vi har 2 låder till våra katter och de har en bajslåda och en kisslåda. Är det bara våra katter som göt så eller har även ni med flera låder och katter speciella låder till vad de ska göra?

Sv: Kattlåder

Vi har bara en, har aldrig hört talas om att dela upp det så... Men det låter bra! Hur vet de vilken de ska gå i?
Hur har ni lärt dem? Fungerar det bra?
Varför har ni valt att ha det så?

*fascinerad* :)

Vet inte riktigt. De har nog lärt sig själva de är nog lite fisförnäma och vill inte göra både och på samma låda.
Vår perser var nog värst han ville ha en egen låda. När han fanns så hade vi 3 lådor annars bajsade han utanför, han var för fin för att dela låda med de andra.

JAg har två.. men mer en till varje katt... den ena är för "fin" för å vilja dela lådda med den andra:rofl:

Men går inte den "inte fina" katten på "den fina" kattens låda då?

*verkligen superfascinerad*

Jodå, så är det här också.

Ena kissen kan gå till en av lådorna på nedervåningen och kissa, sen far hon som en raket uppför trappan och gör det andra i "sin" bajslåda. :D :D

Liknande trådar

Övr. Katt Katten finns inte längre. Kvar finns tre generösa lådor med kattsand, plus en halv förpackning. Använt Ever Clean. Jag har städat ur...
Svar
6
· Visningar
720
Övr. Katt Det luktar bajs. Vi har flera lådor, men katterna envisas med att bara använda en. Trots ihärdigt rensande luktar det bajs. Speciellt... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 348
Katthälsa Jag har två katter, honor, båda kastrerade. Efter sommaren slutade den ena att kissa på lådan. Jag har provat allt, fler lådor, annan...
Svar
2
· Visningar
490
Senast: MajaKattis
·
Övr. Katt Jag tror min katt börjar bli lite understimulerad nu på vintern. Hon är ensamkatt eftersom mobbat ut andra katter i tidigare hem. Och nu...
Svar
2
· Visningar
539
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka