Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad bra, tack för svar@Asko Du kan vara lugn, den kan beställas från andra hemsidor också.
Tillägger: Jag beställer från zoo.se. Det skickas från Bromma, vilket väl är rätt nära dig om du bor i Täby? Tillräckligt nära för att hämta i butik också kanske, om du nu gillar Ökoplus.
Först, wee, hittade skit och kiss i lådan
MEN för det andra, jag upptäckte att min fina metallspade inte funkar så bra till ökoplus, för smala springor i den
Men jag gillar min metallspadeHaha... Roligt det där med lyckan över lite avföring på rätt ställe!
Jag har en plastspade från Ö&B med ganska vida springor. Rekommenderas! Den är som gjord för Öko.
Men jag gillar min metallspade
Suuuck, får väl se hur det blir när det blir mer och mer av träströet om hur mycket som följer medJaha ja! Ja - då får du väl peta extra noga då, så det inte kommer med en massa strö i onödan!
Haha... Roligt det där med lyckan över lite avföring på rätt ställe!
Jag har en plastspade från Ö&B med ganska vida springor. Rekommenderas! Den är som gjord för Öko.
Haha... Roligt det där med lyckan över lite avföring på rätt ställe!
JAg ÄLSKAR den från ÖB! Nu har jag inte lagt om till något miljövänligt och har precis köpt rätt mycket sand men den fungerar perfekt till den.
Fast det står att den finns bara i blått och rött?@Asko: Japp. Köp den grå, den håller bäst. Jag har brutit av flera av de andra men ingen grå har gått av.
Fast det står att den finns bara i blått och rött?
Men dock alldeles på nästa rad stod det finns i flera färger ... Nåja, vet ändå inte om det finns något ÖB i närheten, får väl kolla
Fast det står att den finns bara i blått och rött?
Men dock alldeles på nästa rad stod det finns i flera färger ... Nåja, vet ändå inte om det finns något ÖB i närheten, får väl kolla
Bytte till Öko plus idag, katten godkände efter någon timme Dock undrar jag hur mycket ni har i lådan? Av gammal vana tömde jag i 15-20cm tjockt lager i lådan, men kisset hade runnit till botten och det var svårstädat. Funderar på om jag ska tömma ur lite och bara ha 5-10cm?
Jag har använt EverClean i många år. Provar ibland med något annat men har aldrig hittat något att vara nöjd med utan ständigt återvnt till EverClean.Jag har cirka en dm-15 cm... någonstans där. Låter konstigt att kisset rann ned i botten utan att sugas upp?
Jag har använt EverClean i många år. Provar ibland med något annat men har aldrig hittat något att vara nöjd med utan ständigt återvnt till EverClean.
Läste med intresse om Öko Plus men detta får mig att avstå! En kattsand som inte suger upp kisset innebär ju att lådan måste tömmas och skuras med jämna mellanrum för att inte lukta.
Ärligt kan jag säga att jag aldrig byter sand eller skurar lådan. Det behövs inte. EverClean gör så effektiva klumpar att min metallspade får bort allting. Jag bara fyller på och städar runt lådorna.
Jag har cirka en dm-15 cm... någonstans där. Låter konstigt att kisset rann ned i botten utan att sugas upp?