Dom var fina tycker jag.Jag gillar Hellströms katter från Nittsjö också, den här har jag:
Några andra:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom var fina tycker jag.Jag gillar Hellströms katter från Nittsjö också, den här har jag:
Några andra:
Dom var fina tycker jag.
Jag gillar min egyptiska kattstatyett jättemycket. Jag kom dock hem en dag och upptäckte att min riktiga katt hade bitit av ena örat på den
Visa bifogad fil 66142
Fast nu ser den ju autentisk ut, som om den legat med Tutankhamun i gravenJag gillar min egyptiska kattstatyett jättemycket. Jag kom dock hem en dag och upptäckte att min riktiga katt hade bitit av ena örat på den
Visa bifogad fil 66142
Moses är underbar! Har velat ha en i många år. En gång när jag önskade mig en i födelsedagspresent fick jag pengar för att inhandla själv. Men köpte en stor svart Måns istället. Älskar min Måns, men skulle fortfarande vilja ha en Moses (också)Lisa Larsons katter Jag tycker om alla men just de här är favoriterna:
Han är som en uppsökande papperskvarn för alla material, hittar han något att tugga på kommer det ut som småbitar oavsettJag fattar fortfarande inte hur han kunde tycka det var trevligt att tugga på den där!
Moses är underbar! Har velat ha en i många år. En gång när jag önskade mig en i födelsedagspresent fick jag pengar för att inhandla själv. Men köpte en stor svart Måns istället. Älskar min Måns, men skulle fortfarande vilja ha en Moses (också)
https://galleristockholm.se/produkt-kategori/litografier-tavlor-pa-natet/conny-berglund/
conny berglunds kattungar tycker jag är söta. Har nyligen inhandlat en som ska bli present :-)
Fint att de gjorde en staty men jag är som i princip alltid besviken. Katten har förlorat så mycket av sin uppsyn och karaktär. Tror aldrig jag sett kattkonst som riktigt lyckas. Närmast är väl Bastet-statyerna, men de är ju alla i samma pose tyvärr.Alla kanske redan sett Tombili, men här kommer han igen. Kändiskissen som blev förevigad som staty i Istanbul.
Visa bifogad fil 66210
Jag gillar Goebel. Har ingen bild på min egen porslinskatt, men nedan är också fin. Fick lust att köpa fler när jag googlade runt
Visa bifogad fil 66212
Fint att de gjorde en staty men jag är som i princip alltid besviken. Katten har förlorat så mycket av sin uppsyn och karaktär. Tror aldrig jag sett kattkonst som riktigt lyckas. Närmast är väl Bastet-statyerna, men de är ju alla i samma pose tyvärr.
ÅÅÅHH!! Den övre och den nedre.....heartLisa Larsons katter Jag tycker om alla men just de här är favoriterna: