Kattkläder! **Bilder**

P

Pozerka

Hur många av er äger "kattkläder"?
Använder ni dom seriöst så allt säga, eller är ni lika elaka som mig och klär ut era stackars katter?
:D
Kasta in bilder!

Här är Limpan i sin nya fleecetröja.
Jesus, han ser ut som en gammal gubbe, min morfar hade PRECIS en sån där flanellskjorta förut:eek:

:rofl::rofl::rofl:

P1020428a.jpg

P1020431aa.jpg

Sv: Kattkläder! **Bilder**

min har en balettklänning´(inget jag använder) och en huvtröja

har tyvärr ingen bild men jag har alldrig på henne kläder hon hatar det

Mina katter skulle flytta från mig om jag klädde ut dem! Eller, ja, snarare så är de inte mina katter utan jag är deras matte så jag skulle nog få flytta ifrån dem....

Vart köper ni dessa då?
Ur vilken kattalog? :o

:D

Min fertila hane har brallor, men det är av rent praktiska skäl. Jag vill inte ha kattpiss överallt.

9.jpg

Hehe sicken cool frässe! :love:Storföttren skulle jag vilja killa lite på...:p

Hur tycker han om att ha blöjbyxor?

Jag har inte några kattkläder alls, inte hållit på med sånt sedan jag var liten flicka oc satte på dem dockkläder... ;)

Fniss, det vore ju kattastrofalt kul med en kattalog med mannekatter...

Jösses, att katten går med på det! Vår katt vägrar att ens ha halsband på sig, hade vi försökt med tröja så hade vi satt vår sista potatis i hans ögon i alla fall. Blöjbyxa hade han fått spader av - hade vi försökt med det så hade hans blickar frätt hål i pannan på oss...

Han är ju ur-mysig i sina "byxor", så snäll han ser ut o vara!
Jag köpte såna till min "kissapåsejkatt" (Keanu) så att han kunde vara med oss inne på kvällarna o gosa i soffan eller i sängarna. Min man hittade dom slängda på köksbordet innan jag hann berätta om nyköpet o han kom med dom dinglandes mellan fingrarna o sa "vems är dom här trosorna?" :rofl: svarta, typ syntetläder med hål för svansen..hum..jag gapskrattade medan han tyckte det var pinsamt eftersom han trodde att dom kanske kunde tillhöra min systerdotter på 17 år som just kommit på besök i några dagar :rofl::rofl:

Jag ska erkänna att jag faktiskt har stickade tröjor till mina när vi är ute och reser under de kalla halvåret, de visar tydligt att de fryser utan och trivs med tröjorna i transportburen (Ja.. De två fläckiga odjuren då, Oscar har ingen tröja för han har massor massor med päls)

Dessutom har jag ett par liknande byxor som Sols hane som jag köpt in i förebyggande syfte, och som min hane har på sig ibland för att vänja sig om han skulle börja strila så byxorna behövs.

Dobby tycker att han är läcker i sina svarta tanga. :D

Han bryr sig faktiskt inte om dem alls, har aldrig gjort. Dobby är dock världens snällaste hane, om än väldigt störig för i den där lilla kroppen ryms det mycket hormoner!

Tro vad de tänkte svanshålet skulle vara till? :angel::rofl:

Mina har (fula) fleecetröjor på sig när vi är ute i kylan, de är ju inte pälsade för svenskt klimat.

Hanoo hade ett par ljusblå byxor när han var fertil, han var jättemacho i dem :rofl:

Jag har en bröllopsklänning till mina kissekatter, men de har endast behövt prova den en eller två gånger :p Både honan och hanen vart jätte söt i den, även om det är mer av ett tjejplagg :rofl:

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 422
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 347
Övr. Barn Min äldsta dotter är nyligen fyllda åtta år. Hon har alltid varit en ganska orolig själ. Kolik som bebis, sov (sover) dåligt, vaknade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
22 275
Senast: Zewz
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 480
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar