Kattgräs till smådjuren?

R

Rat_race

Kan man ställa ner en låda med kattgräs åt hamstrarna eller gerbilerna? Eller är det som gräset växer i (kommer inte ihåg vad det heter) giftigt? Det är ju såklart inte jord jag menar ;)

Sv: Kattgräs till smådjuren?

Har kattgräs till marsvinen varje vinter....dock under uppsikt. Skulle i sånt fall klippa av lite av gräset till hamstrarna eller gerbilerna och ge dem då och då och inte allt på en gång.

Sv: Kattgräs till smådjuren?

Va? Ska det växa i nåt särskilt? Det är ju bara havre. Plantera det i en kruka blomjord och var glad. :)

Liknande trådar

Tjatter Min ena katt blev plötsligt akut sjuk, vi tror på salmonella och inväntar provresultat. Vi har fågelbord ute och jag antar att...
Svar
13
· Visningar
909
Senast: mamman
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 803
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023