• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare tivo0li
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 5 358
Sv: kattgodis

Meh. Hur mycket instruktioner kan du behöva? :-)

Recept på tonfisk:
(Beräknad tidåtgång 30 sekunder)

Ingredienser:
1 burk tonfisk i vatten

Gör så här:
Öppna burken och häll upp innehållet på ett fat.
Servera.

Senast ändrad av en moderator:

Börja med att plocka fram ingredienserna:

micro
bil/bilnycklar
plånbok

Rör sedan snabbt ihop en tripp till närmsta affär. Plocka upp djupfrysta räkor, skaka för att garantera "fluffighet". Tillbaka i hemmets hjärta tar du en handfull räkor ur påsen, kör i micron till de fått lagom färg, kontrollera att de är lagom varma, servera genast.

Nej, allvarligt talat, jag har aldrig hört/sett något recept på hemmagjort kattgodis förut?? Kanske nåt med leverpastej kan vara nåt?

haha :rofl: jo men man måste väll kunna göra eget godis te katterna?

Tant katt låter hälsa:

Grekisk yoghurt med honung eller glass med jordgubbssmak är smaskens, men bara ut mattes skål. Får man en egen skål blir det inte lika gott... Det mesta annat på mattes tallrik är förresten gott, bara det inte är nån äcklig kattmat :eek:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 016
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Jag funderar på att teckna någon form av veterinärvårdsförsäkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försäkrade, utan... 2
Svar
31
· Visningar
1 124
Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
411
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Hej! Jag ska försäkra min katt men behöver då veta vad han är för färg. Vi ska göra besiktning snart men vill försäkra han innan det...
Svar
8
· Visningar
489
Senast: Filippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka