Katter Vs Eltråd

IvoryTower

Trådstartare
Oj vad nervös jag kan va när katterna går med svansen rakt upp under eltråden i hagen. Men aldrig att jag sett nån reagera när svansen tar i. Funderar på om de har ren tur eller vad??? :confused:

Sv: Katter Vs Eltråd

hmm..kanske inte pälsen leder strömmen in till själva kroppen?
Har faktiskt ingen aning, tycker dom borde känna av det?

Samma med våra katter i stallet.. Har heller aldrig sett att dom fått sig en stött, även om dom går med svansen i vädret.

De har väl bara passerat emellan stötarna...

Jag har sett en katt få en stöt. Sedan dess håller han ner svansen när han går under tråden. :smirk:

För några år sen hade vi en idiot till kattkärring som TVÅ gånger bet i tråden. Hennes tillika korkade dotter gjorde sedemera om bravaden, dock bara en gång.

Var dock ganska kul att se, måste jag säga :devil:

Liknande trådar

Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 097
Senast: Lingon
·
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen... 2
Svar
23
· Visningar
2 307
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 959
Senast: Maniac123
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 851
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppfödning Portugal
  • Distansritt