Katten gustav IRL

Sv: Katten gustav IRL

Palle- Digger och Frode
Julle-Sigge
A_K_N-Spinners-2 poäng
Zodium-Buster-1 poäng
Misan-Filur och Lasse
Reykur-Vilde
Heulwen-Måns
jump_-Frasse - 4 poäng
goggman - Liam

Jag lägger min röst på spinners. ser ut som han gillar lasagne.

min buster gillar spagetti.
eller ja. i princip allt man stoppar framför näsan på honom.
men av humana skäl så låter jag honom inte äta vad han vill, för då blir han.. hrm... FET

okej, på söndag avgörs det vilken katt som är Gustaf irl...kom igen och rösta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Med 4 poäng vann min frasse och på delad andraplats kom Spinners och Buster...grattis grattis..synd att så nåra röstade..

Vet att det är försent, ni har så brått ibland ;)

Men jag skulle ha röstat på Reykurs Vilde som den starkaste Gustavskandidaten!

Han har den där totalt överlägsna blicken och ser precis ut som vår Gustav gjorde (han hette Gustav) :love:

Jag vet att det är lite sent påtänkt, men ville bara visa min Gustav IRL.

Han är tjock, han är randig(ej röd dock) och heter Gustav irl.

gustav.jpg

Hehe jo, mammas fasters katt blev över 30 och var pigg och frisk hela tiden:) Väldigt välskött kisse:bow:

Hehe han höll på busa med snodden på sista bilden. Satt den bara så för bildens skull. :D

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 201
Senast: WildHorse
·
Hemmet Jag tänkte köpa 7 stolar (se nedan) och klä om, kanske stoppa om lite också. Har ni några tips eller smakråd? :) Lägenheten i övrigt...
Svar
16
· Visningar
2 453
Senast: svea
·
Övr. Katt Min finaste älskade lilla katt vid namn Katten fick somna in igår. Det gick lugnt och fint till men nu gråter jag floder. Hur hanterar...
2 3
Svar
53
· Visningar
12 351
Senast: LevelSkin
·
Avel Okej, så jag har efter ett par års funderande bestämt mig för att ta föl på mitt fina dressyrsto. Då detta blir första gången jag testar...
Svar
15
· Visningar
3 515
Senast: Stina12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama