Kattbilder #9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Längesen Ingeborg figurerade här nu! Hon bor kvar hos min bror, hade en lillebror(mattes barndomskatt) ett tag men ingen av dom var väl sådär supernöjd med det upplägget, så nu är hon återigen the one window guardian, sole regnant of Brynäs, queen of the little spoon 👑
4F783CC5-CCA2-4E27-BCA4-4F50AF1390B2.webp

Goshelg med dina djur borde vara helande för själen. Min är bara en å idag är jag helt ignorerad mot för igår när hon låg bredvid. Tror hon vart lite förolämpad när hon vart instäng i klädkammaren imorse innan jag gick till jobbet. Tur att jag hörde henne innan jag gick.

Det är det ❤️
Blir lätt att man fastnar och bara klappar djur istället för att göra det man borde 😁

Nu gömmer han sig inte längre när jag går runt hemma 💞
Har inte torkat runt ögonen alls den han kom så han verkar ha bra ögon för rasen. Ska torka av idag nu när han är mer trygg, även borsta igenom svansen. Han har blivit stabil i magen och kändes tyngre när jag lyfte honom förut 😁
Han har konstant påfylld skål med gomat 😋
IMG_20231026_085704.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
919
Övr. Katt Jag funderar på att teckna någon form av veterinärvårdsförsäkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försäkrade, utan... 2
Svar
31
· Visningar
1 056
Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
407
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan... 2
Svar
21
· Visningar
1 001
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka