Kattbilder #9

Status
Stängd för vidare inlägg.
För lite kontext är alltså Juno en fantastisk jägare som har fångat den farliga beige tygfisken och därmed bjuder på segervrål mitt i natten. 😅
Sådär har Esko bara låtit när han kommit med näbbmöss tidigare och när jag frågade varför han pratade med mat i mun spottade han ut den och gnällde "De här går ju faktiskt inte att äta!!!" 😅
Men nu har jag hört det där inne två dagar i rad senaste veckan och eftersom han ytterst sällan tar in sina byten (tack och lov) blev jag orolig för att han gjort sig illa. Inte då, han meddelade bara att han tänkte äta inne pga ösregn! 😅😍

Men matte tidningen skall inte heta häst och ryttare utan kisse och matte.
1000017266.webp

Den här lille herren är äntligen sig själv igen. Tidigare i veckan lär han ha ätit något olämpligt, kräktes upp både mat och vatten i ett par dagar och blev så loj att jag trodde vi skulle behöva in till veterinären. Lyckades tvångsmatat honom med "recovery" mousse (vetrinärfoder) via spruta tisdag och onsdag, sen igår började han piggna till lite mer och idag har han varit sitt gamla jag igen och äter som han ska ❤️
IMG_20240927_213845.webp

Hon har ett helt hus att sova i. Och hur lägger hon sig? Jo, med ansiktet intryckt mot soffryggen
IMG20240929190953.webp

Som bonus ser man en Tuva i bakgrunden som nuförtiden kan hoppa upp ovanpå fåtöljen.

Ursäkta mörk bild, jag orkade inte tända lampan :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
332
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan...
Svar
15
· Visningar
633
Senast: Liten
·
Övr. Katt Lillmatte fyller år idag. Stormatte tog fram kartonger som skulle slås in. Smulan tog jobbet som vakt. Hon stjälper även till att tejpa...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 817
Senast: cambodia
·
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
294
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30