Så himla gulligt när de verkar vara så bra kompisarSkalman är inte mycket för personligt space Visa bifogad fil 154316
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så himla gulligt när de verkar vara så bra kompisarSkalman är inte mycket för personligt space Visa bifogad fil 154316
Ja, även om Skalman är kompis med stallkatterna som bor bredvid/bakom oss, så är han alltid så himla glad i TildaSå himla gulligt när de verkar vara så bra kompisar![]()
Det är en sån lättnad! Idag låg hon till och med kvar på sin stol när vaktmästaren kom in och fixade i badrummet!Underbart att hon trivs så bra och känner sig så säker i nya lägenheten![]()
Välkomstkommiten. Jag brukar inte ha någon de lyfter inte på huvudet ens. Sambon när han kommer hem flyger de till dörren oavsett om de sovit som grisar innan.När jag kom hem från stallet förut, alla kommer springandes och sätter sig och stirrar på mig
Visa bifogad fil 154369
Alltså minen. Helt obetalbar..Någon som har övertagit de ny-torktumlade handdukarna och uppskattar inte att bli störd![]()
Visa bifogad fil 154563
Alltså, är du helt säker på att du inte köper en snäll, beskedlig kastrerad hankatt nästa gång? Kanske en Ragdoll eller liknande…Mitt älsklingos som just har slagit till mig med tassen. Klorna ute och bet mig. Svansen piskar
Visa bifogad fil 154713
Goskatten min![]()
Alltså, är du helt säker på att du inte köper en snäll, beskedlig kastrerad hankatt nästa gång? Kanske en Ragdoll eller liknande…
(Obs, skämt).
Nu vet jag inte om rider/har ridit, men är det möjligen så att du föredrar tjuriga fuxston också?Bruna bitchiga burma honor är det enda jag kan tänka mig!![]()