Kattbilder #9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så himla gulligt när de verkar vara så bra kompisar :heart
Ja, även om Skalman är kompis med stallkatterna som bor bredvid/bakom oss, så är han alltid så himla glad i Tilda ❤️ idag låg han och väntade på oss utanför min mammas hus när jag och Tilda åkte iväg med deras bil för att titta till min brors katter ♥️
IMG_20241001_111610.webp

Den här katten är fasiken överallt. Idag stod jag ute och pratade med två bekanta från Folkets hus styrelsen jag är med i, varav den ena hade bagageluckan öppen på sin bil. Helt plötsligt ser vi Skalman på instrumentbrädan i framrutan 🙈😬 jäkla katt!
IMG_20241003_222429.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag funderar på att teckna någon form av veterinärvårdsförsäkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försäkrade, utan...
2
Svar
31
· Visningar
858
Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
388
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan...
Svar
15
· Visningar
688
Senast: Liten
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
145
Senast: EmelieW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka