Kattbilder #9

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
KvÀllsgoset. :heart
1EC43518-4D0E-4DE5-9D95-38BDB2DC519E.webp

NÀ, men jag skulle ÀndÄ vara försiktigt med gammalt akvarievatten om det stÄtt en lÀngre tid utan filtrering.

Hon var nöjd med ett provsmak (vi har bÄde tÀckglas och "tÀckglashinder" ;) annars skulle det raskt vara en hel liten katt i akvariet. :angel:

Jag började plantera om idag, sÄ det var vÀldigt intressant för en liten katt att peta i. MÀrkligt hur akvariet som varit noll maintenance i ett par Är helt plötsligt blev fullt med alger nÀr SnÀckbert gick bort...

TrÄngt pÄ kudden men det Àr underbart gosigt nÀr Sune kommer och vill ligga dÀr :heart
Förr om Ă„ren var det lucifer som iofs kröp ner lĂ€ngre under tĂ€cket och sen la sitt huvud pĂ„ min kind. Men det Ă€r sĂ„ nysigt med en spinnandes Sune. Kanske lyckas matte somna ikvĂ€ll đŸ˜»
IMG_0541.webp

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Övr. Katt Jag har tvĂ„ nya ungkatter (typ 9 mĂ„nader), som blev klappade en del nĂ€r de var smĂ„ men som senaste mĂ„naderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 083
Övr. Katt Chimera eller chimĂ€r Ă€r vad det kallas om tvĂ„ foster i ett tidigt stadium slĂ„s ihop till ett. NĂ€r jag lĂ€st om det tidigare (och pĂ„...
Svar
17
· Visningar
1 153
Senast: Asko
·
Övr. Katt Som rubriken sĂ€ger sĂ„ har nu vĂ„r stallkatt kommit pĂ„ att han kan döda grannens höns. Hur ska jag fĂ„ den att sluta? Tror ni det fungerar... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
4 568
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Katt Jag funderar pĂ„ att teckna nĂ„gon form av veterinĂ€rvĂ„rdsförsĂ€kring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försĂ€krade, utan... 2
Svar
31
· Visningar
1 199

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• UppdateringstrĂ„d 31
  • Valp 2025
  • Kastrering av tik - erfarenheter?

HĂ€strelaterat

Tillbaka