Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet hur det är. I går stekte sambon ägg. Det var bara det att smulan låg precis där han skulle stå... Ja givetvis flyttade hon sig lagom när han var färdig...
Alla snören är alltid leksaker.Är lite kyligt så tog på pyjamasbyxor när jag skulle sova... hm.. En liten vit kisse ansåg att snörena i midjan var en leksak. Inte skönt att vakna av att de dras ut så långt det går och sen släpps.
Japp bara matte som är dum och ville sova.Alla snören är alltid leksaker.
Jodå klockan typ 3 på natten är bästa lektiden. Då kommer man in med fjädervippan och skall leka.Japp bara matte som är dum och ville sova.
Åh så fina!För en vecka sedan flyttade dessa två sötnosarna hem till oss . Lovis närmast och Iris längst bort. Jag som är uppväxt med bondkatter är väldigt förundrad över hur de verkligen gör skäl för rasens namn. De är som trasdockor när man bär dem. Ofantligt trevliga små katter.
Visa bifogad fil 126157
Känner igen det, Sune går ofta in i duschen medan jag duschar för att sedan gå ut och skrika som om han dör, sätta sig på toan och vill bli klappad. Varför gå in i duschen öht?Mattegrisen måste vara med även när matte ska duscha. Men våga inte spilla något vatten på mig!
Helt logiskt säger katterna...Känner igen det, Sune går ofta in i duschen medan jag duschar för att sedan gå ut och skrika som om han dör, sätta sig på toan och vill bli klappad. Varför gå in i duschen öht?