Kattbilder #8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner igen det, Sune går ofta in i duschen medan jag duschar för att sedan gå ut och skrika som om han dör, sätta sig på toan och vill bli klappad. Varför gå in i duschen öht? :confused:
Vi la in den här bilden för någon vecka sedan.

vi fick lyfta bort henne, hon hamnade där igen. Vi var hemska och började droppar med vatten från kranen man låg kvar. Tunn stråle vatten man låg kvar när högre stråle sattes på försvann man och fick tvätta sig. Men snart nog var man tillbaka igen.
20230808_112324.webp

Matte har muttrat, svurit, ringt och mejlat kors o tvärs .. i helgen boðde vi hos mattes mamma. Det är något lurt på gång...

Jag har hört tankar som, sjukresa, Arlanda, flygplan, rehabresa och Teneriffa.

Jag har lagt mig på den här pappershögen och matte ser ogillande ut och muttrar om plastmapp. Så jag ska definitivt ligga kvar här

230823 MinnieMoosekreterare.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
146
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
388
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Våra katter vägrar äta blötmat och därför behöver jag hitta ett torrfoder som är okey. Vi har provat SMAAK Cat Adult Sterilised Kyckling...
Svar
5
· Visningar
372
Senast: Keb71
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
304
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Hjälp!
  • Uppdateringstråd 31