Är du säker på att det inte är en uggla?Visa bifogad fil 126695
Vårt senaste tillskott i familjen en liten Maine Coon hona.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är du säker på att det inte är en uggla?Visa bifogad fil 126695
Vårt senaste tillskott i familjen en liten Maine Coon hona.
Lucifer åt alltid upp nattfjärilar så det krasade i munnen och de stackars harkrank bet han av benen på.Älva brukar inte vara den som skäller ut sina potentiella byten, men här var hon frustrerad! Hon hade ju redan FÅNGAT det lilla monstret en gång, och nu satt det där på fönstret ändå och retades?
Men så himla gulligaHär var det trångt Hur kan de ens tycka det är skönt att ligga som de gör ibland kanske är tur att Sune tungviktare är understVisa bifogad fil 126828
Så är det när sambon går på toa. Jag går oftast gå själv.Jaha tänkte du gå på toa!? Vi följer med.. tur man är själv så dörren inte måste stängas. Blir ett himla liv utanför då!
Visa bifogad fil 126883
Men vad?!?! Jag har tyckt att en del av dina bilder sett bekanta ut men nu slog det mig att du bor i samhället där jag bott de senaste typ 50 åren... Bodde längre bort på gatan som går utanför ditt fönster som väldigt ung samt i lägenhet på den andra gården. Sedan bodde jag på andra sidan bron sett från dig i många år och nu de sista 23 åren straxt utanför samhället.The purrfect collection
Visa bifogad fil 126855
Världen är liten.Men vad?!?! Jag har tyckt att en del av dina bilder sett bekanta ut men nu slog det mig att du bor i samhället där jag bott de senaste typ 50 åren... Bodde längre bort på gatan som går utanför ditt fönster som väldigt ung samt i lägenhet på den andra gården. Sedan bodde jag på andra sidan bron sett från dig i många år och nu de sista 23 åren straxt utanför samhället.
Men vad?!?! Jag har tyckt att en del av dina bilder sett bekanta ut men nu slog det mig att du bor i samhället där jag bott de senaste typ 50 åren... Bodde längre bort på gatan som går utanför ditt fönster som väldigt ung samt i lägenhet på den andra gården. Sedan bodde jag på andra sidan bron sett från dig i många år och nu de sista 23 åren straxt utanför samhället.